رییس اداره فرهنگی هنری اردو ها آموزش و پرورش استان اصفهان

اجرای برنامه های متنوع در میدان امام در روز ۱۳ابان

اصفهان (پانا)- رییس اداره فرهنگی هنری اردو ها آموزش و پرورش استان اصفهان گفت برنامه های متنوعی در میدان امام در روز ۱۳ابان اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۴۱۸۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه های متنوع در میدان امام در روز ۱۳ابان

مرتضی شکری رییس اداره فرهنگی هنری اردو ها آموزش و پرورش استان اصفهان در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت : یکی از روزهای ماندگار در نظام جمهوری اسلامی هست روز دانش آموز هست و باید آنها حضورشون رو در اجتماع نشان بدهند . برنامه هایی از قبل پیش بینی شده و حضور حداکثری دانش آموزان و فرهنگیان در ۱۳ آبان مورد انتظار است.


وی افزود : پیش بینی ما این هست که بیش از ۳۰ هزار دانش آموز در مراسم میدان امام حضور پیدا کنند ، دوتا کار ویژه امسال انجام شده ، یکی از آن ها سرود طوفان الاقصی هست که همگانی است که از چندروز قبل به مدارس گفته شده که به صورت لب خوانی انجام شده که انشاالله در روز ۱۳ آبان این سرود به صورت دسته جمعی اجرا میشود .


مرتضی شکری در ادامه گفت : یک مسابقه کتبی هم طراحی شده که با اطلاعاتی که است جدول رو کامل کنند و در روز ۱۳ آبان به غرفه آموزش و پرورش تحویل بدهند . برنامه هایی مثل سرود های گوناگون و حضور منسجم دانش آموزان با پلاکاردهای مدرسه برنامه ریزی شده ، با حضورمون شاد کنیم بچه های مظلوم غزه را و دفاع کنیم از مظلومین عالم که امروزه توسط استکبارجهانی اذیت می شوند. ما باید آگاه باشیم و بتوانیم به نحو احسن توانمندی خودمون رو افزایش بدهیم ، انشاالله بتوانیم در دفاع از مظلومین جلوی ظالم بایستیم.


دانش آموز خبرنگار:محدثه سادات طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار