ثبت‌نام بیش از 100 هزار داوطلب در کنکور ارشد 1403

مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ شنبه به پایان می‌رسد

تهران (پانا) - مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۱۰۰ هزار داوطلب تاکنون، در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام بیش از 100 هزار داوطلب در کنکور ارشد 1403

علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه ثبت نام در آزمون مذکور از روز یکشنبه ۷ آبان ماه آغاز شده و تا شنبه ۱۳ آبان ماه ادامه دارد، گفت: داوطلبان علاقه‌مند می‌توانند همزمان ‌با برگزاری‌ امتحانات‌ آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳، در اولین ‌مرحله دوره بیست و نهمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی‌ کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون شرکت نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان لازم است در زمان ثبت‌نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دارا باشند چرا که مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده شخص داوطلب است.

کریمیان یادآور شد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که، در انتهای مراحل ثبت نام، شماره پرونده ۷رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کرده و در پایان لازم است از صفحه ثبت نام نهایی پرینت تهیه کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش تاکید کرد: هر ساله تعدادی از متقاضیان در درج معدل در زمان ثبت‌نام دقت لازم را ندارند و بعد از قبولی در دانشگاه، متاسفانه به دلیل مغایرت معدل، قبولی آنها لغو می‌شود. لذا باید داوطلبان در درج معدل خود دقت کنند و حتی اگر ثبت‌نام آنها توسط خودشان انجام نشده با مشاهده پرینت ثبت نام موارد درج شده در آن را به دقت بررسی کرده و در صورت لزوم نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام نمایند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ روز جمعه ۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار