آیت الله جنتی:

۱۳ آبان نقطه آغازین شکست هیمنه آمریکا و اسرائیل بود

فلسطین به پیروزی نهایی نزدیک است

تهران (پانا) - دبیر شورای نگهبان گفت ۱۳ آبان نقطه آغازین شکست هیمنه آمریکا، اسرائیل و قدرت‌های استکباری بود.

کد مطلب: ۱۴۱۸۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۳ آبان نقطه آغازین شکست هیمنه آمریکا و اسرائیل بود

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز این شورا با اشاره به فرارسیدن ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز اظهار داشت: این روز یادآور حماسه‌سازی‌های بزرگ و حماسه‌هایی است که وجه مشترک آن‌ها ایستادگی غیرتمندانه در برابر خوی استکباری جهان سلطه است.

وی با بیان اینکه پرچمدار این ایستادگی امام خمینی (ره) بود، خاطرنشان کرد: مقاومت‌های رهبر کبیر انقلاب در برابر ظلم‌، رژیم دست‌نشانده و وابسته پهلوی را درمانده کرد. در نتیجه آن‌ها تصمیم گرفتند ایشان را تبعید و حرکت حق‌طلبانه برآمده از تعالیم دین مبین اسلام را متوقف کنند، اما به هدف خود نرسیدند و حرکت امام، مردم را به میدان مبارزه کشاند.

دبیر شورای نگهبان گفت: سیزدهم آبان همچنین سالروز حماسه‌سازی دانش‌آموزان و دانشجویان مؤمن ایرانی است که با تأسی از امام خمینی (ره) در راه شکستن هیمنه آمریکا مجاهدت کردند و امروز این مجاهدت در قالب حرکت‌های مقاومت و اعتراضی در سراسر جهان قابل مشاهده است. ۱۳ آبان نقطه آغازین شکست هیمنه آمریکا، اسرائیل و قدرت‌های استکباری بود.

آیت‌الله جنتی همچنین بیان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی مردم ایران روایت پیروزی خون بر شمشیر است و این روایت امروز الهام‌بخش مستضعفین عالم است و در حال تکرار در جای جای جهان می‌باشد.

وی در پایان درباره حوادث غزه نیز گفت: امروز مردم فلسطین خود را از هر زمان دیگر به پیروزی نهایی نزدیک‌تر می‌بینند. اسرائیلی‌ها نیز بیش از هر کس دیگری باور دارند که حکومت ظالمانه‌شان رو به نابودی است و از دست هیچ کس هم کاری ساخته نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار