معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز:

شورای دانش‌آموزی اولین تمرین مشارکت اجتماعی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان است

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز از آغاز برگزاری بیست و ششمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی در مدارس خبر داد و گفت شورای دانش‌آموزی اولین تمرین مشارکت اجتماعی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۱۸۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی اولین تمرین مشارکت اجتماعی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان است

سردار فتح الهی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز افزود: شورای دانش آموزی اولین تمرین مشارکت اجتماعی و مسئولیت پذیری اجتماعی برای دانش آموزان است، هم برای کسانی که کاندید می‌شوند و هم برای کسانی که رای دهنده هستند.

فتح‌اللهی اضافه کرد: شورای دانش آموزی می تواند نقش‌های متعددی از جمله: تاثیر موثر در تصمیم گیری و تصمیم‌سازی به عنوان بازوی اجرایی مدرسه در پیگیری اهداف پرورشی و آموزشی و نیز طرح دغدغه‌های موجود در مدرسه از سوی دانش آموزان به عوامل اجرایی مدرسه ایفا کند.

وی با اشاره به شعار محوری امسال با عنوان "شورای دانش‌آموزی، پیشران تحقق ایران قوی" اظهار کرد: مشارکت آگاهانه دانش آموزان و ظهور دیدگاه‌های برتر، تشکیل شورای دانش‌آموزی قوی را به همراه خواهد داشت و این می‌تواند به ساخت ایران قوی کمک کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: امید است مدیران مدارس با ایجاد فضایی با نشاط، در برگزاری انتخاباتی با شکوه موثر عمل کنند و دانش آموزان با آزادی عمل بتوانند فردی که دارای برنامه بهتر و دیدگاه قوی‌تر است را به عنوان کاندید خود انتخاب کنند، تا شاهد به ثمر رسیدن اهداف تربیتی در مدارس باشیم.

قابل ذکر است بیست و ششمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در مدارس استان البرز درحال برگزاری است.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار