وعده واریز سود قطعی بیش از ۴۹ میلیون دارنده سهام عدالت تا پایان آذر

تهران (پانا) - زمان واریز سود بیش از 49 میلیون دارنده سهام عدالت قطعا" تا پایان آذر خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۱۸۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
وعده واریز سود قطعی بیش از ۴۹ میلیون دارنده سهام عدالت تا پایان آذر

به گزارش سازمان بورس، مهدی سعادتی، وعده داد زمان واریز سود بیش از 49 میلیون دارنده سهام عدالت قطعا" تا پایان آذر خواهد بود و طی آن برخی سهامداران تحت پوشش بین یک تا دو میلیون تومان و برخی دیگر هم ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

براساس این گزارش، پیش از این اعلام شده بود سود سال جاری دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی، دو میلیون تومان خواهند بود و دارندگان سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی هم یک میلیون تومانی سود خواهند گرفت.

طبق گفته مجید عشقی رئیس سازمان بورس، شرکت‌های حاضر در سبد سهام عدالت به تدریج و با اختلاف چند ماهه اقدام به واریز سود می کنند ولی مشابه سال گذشته در آذر، سود سهام عدالت پرداخت خواهد شد.

در حالی سال گذشته، سود سهام عدالت در دو مرحله ۳۰ آذر تا سوم دی و ۲۵ اسفند واریز شد که 12 شرکت از 43 شرکت حاضر در سبد سهام عدالت در مهلت مقرر، حاضر به واریز سود سهام عدالت نشدند و با اخطار سازمان بورس مواجه شدند.

این گروه شامل پالایشگاه بندرعباس، پالایشگاه شیراز، پالایشگاه تبریز، پالایشگاه لاوان، پتروشیمی مارون، آلومینیوم ایران، فجر انرژی خلیج فارس، فولاد آلیاژی ایران، سیمان داراب، فولاد مبارکه، گل گهر و ایران ترانسفو بودند.

همچنین شرکت های ایران خودرو، سایپا، بیمه دانا و کارخانجات مخابراتی ایران هم، سودی برای تقسیم نداشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار