درخواست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شیروان از همه برای حضور در راهپیمایی۱۳ آبان

شیروان (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تمامی شهروندان و اقشار مختلف جامعه به ویژه مدیران، کارکنان ادارت، نهادها، فرهنگیان، دانش‌آموزان، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، بخشداران، شهرداران، دهیاران و ... جهت شرکت در راهنمایی روز۱۳ آبان دعوت به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
درخواست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شیروان از همه برای حضور در راهپیمایی۱۳ آبان

محمد محمدزاده قانعی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 13 آبان خواسته مردم مظلوم فلسطین و در حمایت از مبارزان مسلمان فلسطینی است، گفت: از همه عزیزان درخواست می شود از امروز تا روز 13 آبان هر برنامه‌ای در قالب برگزاری جلسات، همایش ها، مسابقات و ... با محوریت ۱۳ آبان و همچنین در محکومیت تهاجم اسرائیل به فلسطین برگزار می کنند، مستندات خود را در قالب فیلم، عکس و ... در شبکه های اجتماعی ایتا و شاد به شماره 09151886150 ارسال کنند.

وی در ادامه افزود: مستندات ارسالی به صورت یک محتوای منسجم به صدا و سیما جهت پخش ارسال خواهد شد.

وی در پایان با بیان تقدیر و تشکر از همه مردم شریف شهرستان شیروان که همچون گذشته در تمامی برنامه ها به ویژه راهپیمایی روز 13 آبان پای کار هستند، اظهار کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور و باشکوه تر از سال های گذشته، راس ساعت ۹ صبح روز شنبه از محل چهارراه قائم (عج) آغاز و تا در مصلی نماز جمعه ادامه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار