دبیر اجرایی چهل و یکمین جشنواره کشوری فرهنگی هنری امید فردا:

جشنواره‌های فرهنگی هنری امید فردا، فرصت خوب یادگیری‌ برای دانش‌آموزان هستند

تهران (پانا) - دبیر اجرایی چهل و یکمین جشنواره کشوری فرهنگی هنری امید فردا، این دست از جشنواره‌ها را برای دانش‌آموزان، فرصتی برای یادگیری دانست و گفت، ارتباط مستقیم دانش‌آموزان، دبیران و مربیان در این رویدادها، کمک‌ می‌کند تا نوجوانان و جوانان برای مدیریت جدی زندگی خود در آینده، آماده شوند.

کد مطلب: ۱۴۱۶۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره‌های فرهنگی هنری امید فردا،  فرصت خوب یادگیری‌ برای دانش‌آموزان  هستند

محمدرضا علی‌صوفی، دبیر اجرایی چهل و یکمین جشنواره کشوری فرهنگی هنری امید فردا ، در حاشیه اختتامیه این جشنواره، در گفتگو با پانا، از چشم‌انداز‌های این جشنواره سخن گفت و با اشاره به فرصت‌های نوجوانان برای یادگیری مهارت‌های زندگی ، اینگونه بیان کرد: «من بزرگ شده این اتفاقات هستم؛ در این جشنواره یاد گرفتم که چگونه کار گروهی انجام دهم و چگونه زندگی کنم. این جشنواره به هر شکلی که انجام بشود برای نوجوانان مفید است. امسال نیز از نظر بنده و بسیاری از کسانی که سال گذشته در جشنواره شرکت کرده‌اند، اتفاقات خوبی رخ داده است.»

علی‌صوفی در ادامه گفت:«احساس میکنم فاصله‌ای میان دانش‌آموزان و عوامل جشنواره صورت گرفته‌ است، که مانع شکل‌ گرفتن فهم دقیقی از مسائل می‌شود و من به دنبال پر کردن این فاصله‌ها هستم.»

وی افزود: «دبیران جشنواره امسال از برترین دبیران کشور هستند. داوران نیز از بهترین داوران هنری کشور انتخاب شده بودند. نشست‌ها باید صمیمانه‌‌تر برگزار بشوند و دبیران و داوران با دانش‌آموزان معاشرت کنند.»

دبیر اجرایی جشنواره در رابطه با ویژگی‌های خاص جشنواره چهل و یکم بیان کرد: «دو تفاوت عمده جشنواره امسال نسبت به سال‌های گذشته، کمتر شدن رقابت و برگزاری کارگاه‌های آموزشی‌ است؛ که جنبه آموزشی جشنواره را تقویت کرده است. دانش‌آموزان در گعده‌های چندنفری با مربیان و دبیران خود و به صورت تخصصی درباره رشته‌ای که دوست‌ دارند گفت‌و‌گو می‌کنند.»

وی در پایان خطاب به دانش‌آموزان، تصریح کرد: «با تجربه بیست و پنج سال معلم بودن، به بچها توصیه میکنم که در وهله اول بچگی کنند و از زندگی لذت ببرند. گاهی قرار نیست که اتفاق عجیبی در زندگی بیفتد؛ بلکه همین حالا اتفاقات بزرگی درحال رخ دادن است. به خودشان باور داشته باشند و تلاش کنند زیرا زندگی با رعایت همین نکات ساخته می‌شود.»

خبرنگار : سپیده خسروآبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار