دانش‌آموز مدال‌آور ملاردی در هنرهای رزمی:

موفقیت، داشتن یک برنامه منظم و پایبند بودن به آن است

ملارد (پانا) - دانش‌آموز مدال‌آور هنرهای رزمی دبیرستان شهید قدرت بیگلو ملارد، لازمه موفقیت را داشتن یک برنامه منظم، منسجم و پایبند بودن به آن برنامه دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۶۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت، داشتن یک برنامه منظم و پایبند بودن به آن است

النا بهیمی، دانش‌آموز مدال آور در هنرهای رزمی دبیرستان شهید قدرت بیگلو ملارد، در گفت‌و‌‌گو با پانا اظهار کرد: «من همیشه سعی می‌کنم برای کارهایم برنامه‌ریزی درستی داشته باشم و این برنامه را بصورت مستمر پیش ببرم. نکته مهم این‌که برنامه‌ام را اجرایی کنم و به آن پایبند باشم. اکثر افراد موفق این را می‌دانند که تکرار، یک مزیت بزرگ دارد. امور روزانه شما را در حرکتِ روبه‌جلو نگاه می‌دارد و به رشد شما کمک می‌کند.»

این دانش‌آموز مدال آور در هنرهای رزمی در ادامه افزود: «من معتقدم اگر کسی بخواهد به موفقیت برسد باید به جای این‌که با اشتباهات در هم بشکند، از آن‌ها درس بگیرد و به شکست‌های خود به عنوان یک فرصت نگاه کند. در واقع اتفاقی که امروز از نظر انسان ناگوار است، می‌تواند از شکست‌های بزرگ‌ترِ آینده جلوگیری کند.»

وی خاطر نشان کرد: «بسیاری از ما به دنبال این هستیم که بدانیم چگونه فرد موفقی شویم. شاید تا به حال به این موضوع دقت کرده باشید که بیشتر افراد موفق در دنیا، امکانات خاصی در اختیار نداشته‌اند و با استفاده از توانایی‌ها و تلاش‌ و پشتکار، به موفقیت رسیده‌اند. البته موفقیت از دید هر فرد متفاوت است. من همیشه از تجربه‌های افراد موفق، استفاده می‌کنم.»

بهیمی در پایان خطاب به دانش‌آموزان هم سن و سال خود تأکید کرد: «شکست می‌تواند در مسیر موفقیت استفاده شود. پیشرفت‌های خود را دست کم نگیرید. شکست‌ها، راهنمای شما برای آینده هستند. مهم‌ترین تفاوت بین فرد موفق و ناموفق در آن است، که شخص موفق می‌تواند از شکست‌های خود درس بگیرد و آن‌ها را به پلی تبدیل کند که به موفقیت برسد. روی پیشرفت‌هایتان تمرکز کنید نه کمال. با یادگیری از شکست، قوی‌تر خواهید شد و زودتر به موفقیت خواهید رسید.»

خبرنگار: زینب مسکنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار