مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

پدافند غیرعامل، مصون سازی در مقابل حملات غیرنظامی دشمن است

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت پدافند غیرعامل مصون سازی در مقابل حملات غیرنظامی دشمن است.

کد مطلب: ۱۴۱۶۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
پدافند غیرعامل، مصون سازی در مقابل حملات غیرنظامی دشمن است

مراسم گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در مدارس نیشابور و به صورت نمادین در محل دبیرستان وکیلی۱۰ با شعار ایران پایدار به وسعت ایمان به بلندای امید برگزار شد.

سید مهدی قاضی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل و اهمیت آن، گفت: پدافند غیرعامل، مصون سازی در مقابل هر گونه حمله غیرنظامی دشمن است و در سال گذشته آموزش و پرورش نیشابور با ارائه کارهای پژوهشی، تحقیق، پویش ها و برنامه های مختلف توسط دانش آموزان به عنوان شهرستان برتر استان انتخاب شد.

وی افزود: امروز مسئولان شهرستان نیشابور در کلاس درس دانش آموزان حاضر می شوند و با دانش آموزان در رابطه با پدافند غیرعامل مرتبط با اداره و نهاد خود گفتگو خواهند کرد که این موضوع به عنوان یک ابتکار و نوآوری برای اولین بار برگزار شد.

قاضی ادامه داد: برنامه های گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل به طور کامل توسط دانش آموزان اجرا شد که این امر یعنی مسئولیت دهی و انگیزه بخشی به دانش آموزان یکی از اهداف اصلی آموزش و پرورش نیشابور است. حضور فعال تشکل های دانش آموزی پیشتازان، بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن اسلامی، هلال احمر و سایر فعالیت های گروهی در این مراسم ها مشهود است که جزء اهداف اصلی ما به شمار رفته و بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

لازم به ذکر است در پایان میهمانان و مسئولان شهرستان با اهدای گل به ساحت مقدس شهدا ادای احترام کردند و اجرای سرود همگانی، قرائت دکلمه توسط دانش آموزان از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار