مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل:

محکومیت رژیم صهیونیستی به شکل مستمر در مدارس انجام شود

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت جریان محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بایستی به شکل مستمر در مدارس انجام شود.

کد مطلب: ۱۴۱۵۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
محکومیت رژیم صهیونیستی به شکل مستمر در مدارس انجام شود

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در چهارمین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان اظهار کرد: در راستای جهاد تبیین و روشنگری و با هدف آشناسازی نسل نوجوان با ماهیت رژیم اشغالگر قدس، بایستی جریان محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در طول سال و بصورت مستمر در مدارس انجام شود.

وی با اشاره به اهداف و پیام انقلاب و تلاش برای ارسال آن به جهان افزود: در این راستا دانش آموزان ما نقش بسیار بزرگی داشته و با سعی و تلاش این عزیزان شاهد افول جهانی قدرت های استکباری خواهیم بود.

رییس ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان در ادامه با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان تصریح کرد: در این هفته برنامه های خیلی خوبی در مدارس برگزار شد و لازم است برای استمرار این فعالیت ها و برگزاری جلسات مربوطه از ظرفیت کارشناسان و روحانیون مبرز این استان استفاده شود.

صفری با بیان تلاش شبانه روزی دشمنان ایران و انقلاب اظهار کرد: دشمن با شکست در جنگ سخت به سراغ جنگ نرم رفته و امروز مدارس ما را آماج حملات رسانه ای خود قرار داده و تلاش برای نفوذ به اذهان دانش آموزان و فرهنگیان را سرلوحه فعالیت های مذبوحانه خود قرار داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: عملکرد دستگاه ها و نهادهای انقلابی استان در همراهی آموزش و پرورش در اجرای برنامه های مختلف بی نظیر و ستودنی است.

صفری تصریح کرد: در این بین جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار رفیع بوده و امروز اصلی ترین کانون دفاع از نظام و انقلاب در سپاه معظم واقع شده و الحمدلله هماهنگی مطلوبی بین دو دستگاه وجود دارد.

وی بیان کرد: بهترین ظرفیت برای جهاد تبیین و کارگاه تربیتی، مراسم آغازین مدارس است که در هفته بسیج دانش آموزی این مراسم در تمامی مدارس به شکل ویژه برگزار خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین ارتقای ۸ رتبه استان در نمرات نهایی پایه دوازدهم در سطح کشور، افزایش سرانه فضای ورزشی استان با بهره برداری از ۵۰ هزار مترمربع سالن و چمن مصنوعی، تبدیل آموزش و پرورش استان به کارگاه مدرسه سازی با ۳۷۵ پروژه در دست اجرا و ... را از جمله موفقیت های آموزش و پرورش این استان برشمرد.

گفتنی است در این جلسه هماهنگی‌های لازم در خصوص اجرای برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و ۱۳ آبان به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار