دانش‌آموزان البرزی در محکومیت رژیم صهیونیستی عنوان کردند:

سکوت در برابر ظالم عین ظلم است

کرج (پانا) - تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان شهید صدوقی ناحیه دو کرج در خصوص حملات اخیر رژیم صهیوینستی به غزه ضمن محکومیت رژیم اسرائیل و احساس همدردی با مردم مظلوم و شریف فلسطین عنوان کردند سکوت در برابر ظالم عین ظلم است. رژیم قاتل و ظالم اسرائیل فکر می‌کند با حمله به بیمارستان غزه و نسل‌کشی، مردم غیور فلسطین را از پا در می‌آورد، اما کاملا در اشتباه است.

کد مطلب: ۱۴۱۵۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
سکوت در برابر ظالم عین ظلم است

مائده نعمت پور یکی از دانش آموزان این مدرسه در گفت و گو با پانا عنوان کرد: «هر انسانی اگر در وجودش کمی عاطفه داشته باشد نمی تواند در برابر ظلمی که به مردم فلسطین می شود سکوت کند. رژیم غاصب اسرائیل با تحت فشار قرار دادن مردم مظلوم غزه می خواهد مالک کامل فلسطین شود. ولی مردم فلسطین با تمام وجود از کشور خود دفاع می کنند تا خانه های خود را که سربازان اسرائیلی از آنها گرفته اند، پس بگیرند.»

وی ادامه داد: «اسرائیل فکر می کرد مردمان جهان در برابر این ظلمی که به غزه می شود سکوت می کنند تا آنها به خواسته پلید خود برسند و کودکان بیشتری را به شهادت برسانند. کودکانی که هیچ دفاعی از خود ندارند به جز گریه کردن. انسان با دیدن ظلم هایی که در حق مردم غزه می شود یاد شهدای کربلا و روز عاشورا می افتد.»

دانش آموز دیگری در ادامه گفت: «ما با دیدن مردم فلسطین یاد می گیریم که تا آخرین قطره خون از وطن خود در برابر دشمن دفاع کنیم و اجازه ندهیم که دشمن حتی یک مشت از خاک کشورمان را تصاحب کند. همچنین ما با شرکت در تجمعات اعتراضی از مردم غزه حمایت می کنیم و رژیم بی رحم اسرائیل را محکوم می کنیم و برای سرنگون شدن این رژیم اشغالگر تا آخرین قطره خون خود تلاش می کنیم.»

در پایان نازنین زهرا محمدی دیگر دانش آموز این دبیرستان بیان کرد: «پیامبر اکرم می فرماید: هر کس فریاد دادخواهی مظلومی را که از مسلمانان یاری می‌طلبد بشنود، اما به یـاری آن مظلـوم برنخیزد، مسلمان نیست.» ما از این حرف پیامبر اکرم یاد می گیریم که نباید در برابر اسرائیل سکوت کرد و باید از مردم فلسطین در برابر این رژیم غاصب حمایت کرد، حتی اگر از آنها دور باشیم؛ سکوت در برابر رژیم صهیونیستی باعث می شود آنها هر بلایی که دوست دارند سر کشورهای دیگر هم بیاورند و هیچ کس جرات شکایت نداشته باشد. پس ما از فلسطین حمایت می کنیم تا زمانی که اسرائیل از مدار جهان نابود شود.»

دانش آموز خبرنگار: پانیذ مرتضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار