نتایج پذیرفته‌شدگان بدون آزمون ارشد پیام‌نور اعلام شد

تهران (پانا) - نتایج پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه پیام نور اعلام شد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نتایج پذیرفته‌شدگان بدون آزمون ارشد پیام‌نور اعلام شد

نتایج پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان دوره کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲دانشگاه پیام نور از طریق نشانی اینترنتی https://result.pnu.ac.ir قابل مشاهده است و پذیرفته شدگان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور نسبت به دریافت نتیجه اقدام کنند.

دانشگاه پیام نور اعلام کرد؛ زمان و شرایط ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون استعداد درخشان دوره کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲دانشگاه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

دانشگاه پیام نور اعلام کرد این دانشگاه در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر و حمایت آنها در جهت اولویت های راهبردی کشور در حوزه های مختلف و به استناد به آئین‌نامه‌های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای نیم سال اول تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از بین دانشجویان واجد شرایط دانشجو پذیرش کرد.

پذیرش دانشجویان بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه پیام نور در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) بر اساس مازاد بر ظرفیت آزاد صورت گرفت.

میزان شهریه داوطلبان فوق بر اساس مصوبه هیات امنای دانشگاه پیام نور خواهد بود هر دانشجو می تواند اقدام به پذیرش نهایی از یک دانشگاه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار