آزمون: می‌خواهیم بهترین عملکرد را در انتخابی المپیک ‌داشته باشیم‌

می‌خواهیم نماینده‌ای در حد دختران شایسته ایران باشیم‌

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت همین که با تیم چهارم دنیا و فلیپین که در جام جهانی بازی کرده بازی کنیم برای ما کافی است.

کد مطلب: ۱۴۱۴۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آزمون: می‌خواهیم بهترین عملکرد را در انتخابی المپیک ‌داشته باشیم‌

مریم آزمون در مراسم بدرقه تیم ملی عنوان کرد: خیلی خوشحالم که به فوتبال بانوان این اندازه اهمیت داده شده است. از همه اعضای هیئت رئیسه، رییس، نایب رئیس بانوان و اهالی رسانه تشکر می‌کنم. همچنین از حامی مالی تیم نیز تشکر ویژه‌ای دارم.

وی ادامه داد: شاید هیچکس انتظار صعود از این مرحله را نداشت که بتوانیم از میانمار صعود کنیم. مجبور شدیم ۲ بازی با تیمی کنیم که خودش میزبان و از لحاظ رنکینگ نیز از ما بالاتر بود. مجبور بودیم با این تیم در کشور خودش ۲ بازی رفت و برگشت انجام بدهیم. پس از برد یک بر صفر در بازی اول شوکه بودیم، زیرا اردوی آماده سازی نداشتیم و بدون بازی دوستانه رفتیم. صعود به مرحله دوم برای ما یک رویا بود. بچه‌های ما خیلی جنگیدند و در یک جنگ نابرابر پیروز شدند.

آزمون که در حال گریه‌کردن پشت تریبون بود گفت: الان اصلا به نتیجه فکر نمی‌کنم. همین که با تیم چهارم دنیا و فلیپین که در جام جهانی بازی کرده بازی کنیم برای ما کافی است و می‌خواهیم سه بازی خوب داشته باشیم. با وجود تمام مشکلات می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

آزمون در پایان گفت: از مرضیه جعفری، سرمربی تیم خاتون بم تشکر می‌کنم که با وجود بازی‌های تیمش در آسیا، به کمک ما آمد و ۹ بازیکن این تیم را در اختیار ما قرار داد. می‌خواهیم نماینده‌ای در حد دختران شایسته ایران باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار