مدیر سازمان دانش‌آموزی گلوگاه:

جشنواره فیلم و عکس مادر برترین رسانه، برای قدردانی از مادران است

گلوگاه (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان گلوگاه گفت جشنواره ملی فیلم و عکس مادر الگویی کم‌نظیر در ارج نهادن به شخصیت مادران و برترین رسانه در قدردانی از آنان است.

کد مطلب: ۱۴۱۴۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فیلم و عکس مادر برترین رسانه، برای قدردانی از مادران است

اویس خادم لو ضمن تقدیر از دست اندرکاران و دبیر این جشنواره گفت: به لطف خدا امسال یکی از برگزیدگان این جشنواره در بخش «پویش دوست داشتنی من» دانش آموزی از شهرستان گلوگاه بود.

خادم لو بیان کرد: حضور این دانش آموز و تقدیر از وی در برابر پدر و مادر خود خاطره ای است که هیچ‌ گاه از ذهن او پاک نمی شود؛ همچنین برترین پاسداشت در تقدیر از مادر وی است.

وی با اشاره به جنایات صهیونیست ها و شهادت جمعی از مردم مظلوم غزه و به خصوص مادران و کودکان فلسطینی بیان کرد: دانش آموز فاطمه عموزاد در مراسم تقدیر شعری در حمایت از مادران و کودکان فلسطینی قرائت کرد و یاد آنان را زنده کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی گلوگاه عنوان کرد: دبیر جشنواره مادر در آیین اختتامیه از حمایت نشدن ها گلایه کردند که به ایشان عرض می‌کنم تمام مادران و کودکان این سرزمین حامی این جشنواره هستند که مزین به نام مادر شده است؛ ما نیز در توان خود حامی کوچکی هستیم.

خادم لو گفت: پیشنهاد ما به عوامل اجرایی این جشنواره آن است که بخش دانش آموزی را نیز از دوره بعد فعال و به جشنواره اضافه کنند، زیرا جمع کثیری از مخاطبان تولیدات می توانند دانش آموزان باشند.

وی بیان کرد: این جشنواره می تواند گفتمانی برای تمام فرزندان این سرزمین باشد که همواره قدردان زحمات مادران خود باشند و در مسیر رضایت آنان که رضایت خدا را به دنبال دارد حرکت کنند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه اشکارگر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار