در پی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین

دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان رامشیر جنایات اسرائیل در غزه را محکوم کردند

رامشیر (پانا) - در پی جنایات اسرائیل غاصب علیه مردم مظلوم فلسطین، دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان رامشیر در محکومیت این جنایات بیانیه‌ای صادر کردند.

کد مطلب: ۱۴۱۴۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان رامشیر جنایات اسرائیل در غزه را محکوم کردند

دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان رامشیر جنایات اسرائیل در حمله به مردم بی دفاع غزه و بمباران منازل مسکونی و بیمارستان های غزه را جنایت علیه بشریت دانسته و خواستار مداخله جدی و موضع گیری صریح و شفاف سران کشور‌های اسلامی در محکومیت این جنایت رژیم کودک کش اسرائیل شدند.

در این بیانیه همچنین مداخله جدی سازمان ملل و تمام آزادیخواهان جهان در جلوگیری از نسل کشی اسرائیل در غزه را آزمونی مهم در اثبات نقش سازنده و تاثیرگذار سازمان های حقوق بشری و بین المللی در مواجهه با رژیم غاصب صهیونیستی دانستند.

در پایان این بیانیه ضمن اعلام حمایت همه جانبه جامعه فرهنگیان و دانش آموزان رامشیر از مردم بی دفاع فلسطین و غزه، عملیات طوفان الاقصی را نتیجه چند دهه ظلم و ستم رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین و غزه دانسته و اظهار امیدواری کرد که این عملیات آغازی بر پایان غده سرطانی اسرائیل در منطقه باشد. این بیانیه با حمایت قاطع دانش آموزان و شعار مرگ بر اسرائیل در مدارس شهرستان قرائت شد.

دانش آموز خبرنگار: فاطیما قنواتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار