معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

برگزاری مسابقات بسکتبال مینی دختران ‌ملارد در هفته تربیت‌بدنی

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری مسابقات بسکتبال مینی دختران ملارد در هفته تربیت‌بدنی با هدف ترغیب دانش‌‌‌آموزان ابتدایی به ورزش منظم خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات بسکتبال مینی دختران ‌ملارد در هفته تربیت‌بدنی

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: به همت هیئت بسکتبال شهرستان‌ ملارد و کارشناسی تربیت‌بدنی آموزش و پرورش یک دوره مسابقه مینی بسکتبال دختران با حضور ۴ تیم به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در سالن چند منظوره شهید محمدحسین ثمری برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان تیم بسکتبال شهید ثمری مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کرد و تیم‌های شهدای ملارد در جایگاه دوم و شهید آوینی در جایگاه سوم این مسابقه قرار گرفتند.

این مقام مسئول افزود: با توجه به کم تحرکی دانش‌‌‌آموزان در جامعه امروز و گسترش چاقی و اضافه وزن، برگزاری مسابقات ورزشی نشاط‌بخش می‌تواند باعث ترغیب دانش‌‌‌آموزان به ورزش کردن و در پیش گرفتن سبک زندگی فعال باشد.

حضرتقلی تصریح کرد: ترویج ورزش همگانی در جامعه از مهم‌ترین دستاوردهای برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌‌‌آموزی‌ است. اگر در عرصه ورزش موفق باشیم، شاهد کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی و خیلی از مشکلات دیگر خواهیم بود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار