مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار در مراسم تقدیر از مربیان طرح امین:

تربیت و پرورش، اولویت اول آموزش و پرورش است

شهریار (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار در مراسم تقدیر از مربیان طرح امین، اولویت آموزش و پرورش را تربیت و پرورش دانست و گفت آموزش و پروش برای تحقق این رسالت به همراهی احتیاج دارد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تربیت  و پرورش، اولویت اول آموزش و پرورش است

محسن‌ نوروزی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌ شهریار ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مربیان طرح امین در سطح شهرستان شهریار، همراهی آنان را تکمیل رسالت تربیت دانست و گفت: بزرگترین اولویت آموزش و پرورش، تربیت است؛ آموزش و پرورش به عنوان اصلی‌ترین متولی تعلیم و تربیت کشور به همراهی احتیاج دارد و آموزش اخلاق، مهارت‌های زندگی و ایمان است که می‌تواند مانع از بروز آسیب‌های اجتماعی شود.

وی نتایج تلاش جلال سیف‌الهی از اولین طلاب طرح امین را بررسی کرد و رشد مدرسه‌ای که از سال ۱۳۹۰ مورد پایش این طرح قرار گرفت را بیان کرد.

همچنین در این جلسه سیدحسین حسینی نوری، امام جمعه شهرستان شهریار حضور طلاب در مدارس را موثر دانسته و این مسیر را جهاد فرهنگی نامید و تاکید کرد: در زمان کرونا آموزش بصورت مجازی اتفاق افتاد، اما خلاء کارهای پرورشی را در مدارس می‌بینیم و امروز به حضور بیشتر مربیان پرورشی از جمله طلاب طرح امین احتیاج است.

وی در ادامه پیگیری حقوق و مزایای مربیان طرح امین را برعهده وزارتخانه و شورای عالی حوزه دانست و تنها مسیر رسمی استخدام در آموزش و پرورش را آزمون این ارگان معرفی کرد.

این برنامه با صحبت رابطین طلاب و بیان دغدغه‌ها از طرف آنان ادامه یافت و جلال سیف‌الهی سه پیشنهاد جهت رفع دغدغه مالی مربیان طرح امین پیشنهاد کرد و معصومه بدیعی از حضور تخصصی رابطان طرح امین در بخش پرورش گفت.

در ادامه تقدیر از تمامی مربیان طرح امین با برنامه ریزی رضا رحیمی‌فر و معاونت قرآن و عترت انجام شد.

بعد از پایان جلسه نماز جماعت برپا شد و معاونت پرورشی و تربیت بدنی به همراه طلاب طرح امین در مزار شهید گمنام با آرمانهای شهدا و امام شهدا بیعت کردند.

خبرنگار: راحله ملکان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار