بیانیه سازمان دانش آموزی استان قم

رژیم صهیونیستی حق حیات و تحصیل نوجوانان فلسطینی را پایمال کرده است

قم (پانا) - سازمان دانش آموزی استان قم در بیانیه ای عنوان کرد رژیم غاصب صهیونیستی با تجاوزات بی رحمانه خود، بدیهی ترین حقوق فلسطینیان بخصوص حق حیات و تحصیل دانش آموزان را پایمال کرده است.

کد مطلب: ۱۴۱۴۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
رژیم صهیونیستی حق حیات و تحصیل نوجوانان فلسطینی را پایمال کرده است

سازمان دانش آموزی استان قم با صدور بیانیه ای، جنایات رژیم صهیونیستی در تجاوز بیرحمانه به مردم غزه را محکوم و از آزادیخواهان فلسطینی اعلام حمایت کرد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏

وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ

سفاکان و دمنشان رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی پس از هفتاد و چهار سال ظلم، کودک کشی، خشونت، ترور، تخریب، غصب سرزمین، آواره سازی، کشتار دسته جمعی و انواع و اقسام جنایات علیه بشریت، به ویژه محاصره هفده ساله قریب به دو میلیون انسان بی گناه در باریکه غزه و محروم سازی آنان از کمترین امکانات حیاتی و بازداشتن دانش آموزان مظلوم از تحصیل و همچنین زیرپا گذاشتن تعهدات آتش بس، پس از غافلگیری و شکست مفتضحانه در سحرگاه روز شنبه پانزدهم مهر و گرفتاری در طوفان خشم مقاومت اسلامی و جوانان غیور فلسطینی دیوانه وار و به تصور جبران شکست غیرقابل ترمیم خود، حملات کور، وحشیانه و شبانه روزی با اقسام سلاح های ممنوعه و نامتعارف آغاز کرده است.

این رژیم منحوس با اقدام به انتقام گیری دسته جمعی از ساکنان این منطقه محروم و با گزارش های نادرست و تصویرسازی ناصحیح سعی در مظلوم نمایی و تطهیر ذات نامیمون خود دارد.

سازمان دانش آموزی استان قم، به تاسی از امیر بیان امام علی(ع) و مصداق کلام شریف «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عونا» ضمن تمجید از شجاعت و هوشمندی گروه های مقاومت و تبریک پیروزی های طوفان الأقصی، حمایت همه جانبه و همیشگی خود را از مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه اعلام کرده و ضمن محکومیت صریح و قاطع اقدامات ظالمانه این غده سرطانی، حمایت کامل سیاسی، مادی و معنوی خود را از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه ابراز می نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار