طی مراسمی در دبستان شیخ ربیعی قم صورت گرفت

تجلیل از دانش‌آموزی با پلاکارد خلاقانه در راهپیمایی ضد ضهیونیستی

قم (پانا) - طی مراسمی در دبستان شیخ ربیعی قم از دانش‌آموزی که با پلاکارد خلاقانه‌اش، توجه راهپیمایان ضدصهیونیستی را به خود جلب کرده بود، تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش‌آموزی با پلاکارد خلاقانه در راهپیمایی ضد ضهیونیستی

مراسم اعلام انزجار از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت صدها زن و کودک فلسطینی شد، امروز در دبستان شیخ ربیعی ناحیه 2 آموزش و پرورش قم برگزار شد.

در این مراسم، دانش آموزان با شعارهای کوبنده ضدصهیونیستی و ضداستکباری جنایات رژیم کودک کش و غاصب اسراییل را محکوم کردند.

حجت الاسلام محمدحسن ذاکری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این مراسم طی سخنانی از اظهار همدردی دانش آموزان با کودکان فلسطینی تقدیر و از خانواده ها دعوت کرد تا در تجمع ضدصهیونیستی که عصر امروز در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود، شرکت کنند.

معصومه آمره، عضو شورای اسلامی شهر قم نیز از دانش آموزان خواست برای آزادی قدس شریف از جنگال رژیم غاصب صهیونیستی دعا کنند.

همچنین نفیسه علمی نیک کارشناس مسئول و مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان قم در مراسم فوق با یادآوری بمباران های هوایی شهرها توسط دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس گفت: در آن زمان که کودک بودیم، با حفظ مقاومت خود در برابر تجاوزات دشمنان، برای پیروزی رزمندگان اسلام دعا می کردیم و آرزوی مان برقراری امنیت در کشور ما بود.

وی افزود: امروز به برکت خون مطهر شهدا شاهد امنیت و آرامش در جامعه هستیم و به شکرانه این نعمت ارزشمند باید برای نجات و پیروزی کودکان فلسطینی و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دعا کنیم.

در مراسم فوق، با تقدیم هدایایی از فاطمه زهرا قربانی دانش آموزی که پلاکارد خلاقانه ای را در راهپیمایی اعلام همدردی با کودکان فلسطینی و حمایت از فلسطین، طراحی کرده و حمل می نمود، تقدیر شد.

دانش آموز خبرنگار: نرگس احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار