مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در نشست جهاد تبیین:

بمباران بیمارستان غزه سند زنده بی‌سابقه‌ترین جنایت رژیم صهیونیستی است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در نشست جهاد تبیین در دبیرستان دکتر هشترودی، بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین را سند زنده بی‌سابقه‌ترین جنایت اسرائیل با حمایت آمریکا دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۴۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بمباران بیمارستان غزه سند زنده بی‌سابقه‌ترین جنایت رژیم صهیونیستی است

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در نشست جهاد تبیین و هم‌اندیشی مدیران متوسطه دوم پسران، با حضور امام جمعه این شهرستان، ضمن محکومیت رژیم اشغالگر و کودک‌کش اسرائیل، بیان کرد: جنایت حمله به بیمارستان مملو از زخمی و غیرنظامی، نشان می‌دهد با دشمنی طرف هستیم که هیچ نشانی از انسانیت ندارد. این رژیم جنایتکار به وضوح تهدیدی برای کل بشریت محسوب می‌گردد.

وی ضمن بیان انزجار و محکومیت خود و همکاران و دانش‌آموزان آموزش و پرورش این شهرستان، از بمباران وحشیانه هواپیماهای رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت مظلومانه مردم، بویژه زنان و کودکان بی پناه، اعلام کرد: امروز بر همه مدیران و همکاران مدارس لازم است، تا در جهت تبیین مظلومیت مردم فلسطین و انزجار از اسرائیل غاصب و کودک‌کش روشنگری کنند.

این مقام مسئول افزود: حمله رژیم جعلی صهیونیستی، به بیمارستان ⁧المعمدانی⁩ غزه را باید جزء جنایت قرن⁩ نام‌گذاری کرد و این حادثه از تاریک‌ترین حوادث این رژیم ضد انسانی کودک‌کش در تاریخ ثبت می‌شود. قطعا در این اتفاق ناگوار، آمریکای جنایتکار را، حامی اول صهیونیست‌ها در این جنایت باید دانست.

تیموری‌راد، در ادامه تأکید کرد: لازم است تا مدیران مدارس شهرستان ملارد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از جنایت اسرائیل برنامه‌هایی از قبیل اطلاع رسانی تبیینی از جنایت رژیم اشغالگر قدس در فضای مجازی مدرسه، نگارش دلنوشته خطاب به پدران و مادران داغدیده شهدای بیمارستان غزه، توسط دانش‌آموزان. سیاه پوش کردن درب مدارس و نصب پرچم سیاه در ادارات آموزش و پرورش، قرائت سوره صف در تمامی مدارس، سخنرانی کوتاه مدیر مدرسه در مراسم آغازین، بیان تاریخچه مختصری از کشور فلسطین در کلاس‌ها. جمع‌خوانی سوره فتح در مراسم آغازین، داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد در پایان خاطرنشان کرد: تبیین حادثه هولناک نسل‌کشی فلسطین در جنایت بمباران بیمارستان ،در کلاس‌های درس، توسط معلمان صورت گیرد. همچنین دعای توسل توسط دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی در مدارس و ادارات، قرائت شود. عزاداری در نمازخانه مدارس و ادارات. پلاکارد نویسی و تشکیل زنجیره انسانی به صورت نمادین در مدارس، همچنین آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا، قرائت بیانیه دانش‌آموزان مدرسه در محکومیت جنایت اسرائیل، نصب پرچم فلسطین، روشن کردن نمادین شمع عزا در مدارس، نوشتن عبارت مرگ بر اسرائیل در تخته همه کلاس‌های درس، از جمله برنامه‌های مدارس باشد.

خبرنگار : بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار