دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج،

در مسابقه مقاله نویسی جشنواره فرهنگی رادی شناسی خوش درخشیدند

خبرگزاری پانا،از چهار دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشکده ادبیات و زبان های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در رشته ادبیات انگلیسی با حضور در مسابقه مقاله نویسی بنیاد اکبر رادی به عنوان برگزیدگان این مسابقه تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این مسابقه که به همت بنیاد اکبر رادی و با مساعدت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و خانه هنرمندان ایران با حضور دوستداران و خانواده اکبر رادی و جمعی از هنرمندان مطرح کشور در خانه هنرمندان در تهران برگزار شد؛ مقاله «قدرت و بازی زبان در نمایش نامه های اولئانا» اثر دیوید ممت و «منجی در صبح نمناک» اثر اکبر رادی از خانم فرزانه غلامی، مقاله قربانی شدن انسان در مناسبات تیره اجتماعی در نمایش نامه «گوریل پشمالو» اثر یوجیناونیل و «پلکان» اثر اکبر رادی از خانم روزالین شدیدی، مقاله رادی و غیررئالیسم از محبوبه میرزاده و مقاله روایت پست مدرن در نمایشنامه «خانمچه و مهتابی» اثر اکبر رادی از خانم هاجر عباسی به عنوان برگزیدگان مسابقه انتخاب شدند که خانم هاجر عباسی رتبه اول این مسابقات را از آن خود کرد.
در پایان مراسم بیانیه هیأت داوران توسط دکتر عطاء ا... کوپال رئیس دانشکده ادبیات و زبان های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در جمع حاضرین قرائت شد و هیأت داوران اسامی برگزیدگان این مسابقه را اعلام نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار