امام جمعه شهرستان خرمدره:

صهیونیست‌ها با بمباران بیمارستان‌ها سعی در بازگرداندن آبروی از دست رفته گنبد آهنین دارند

زنجان (پانا) - امام جمعه شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی، از هشت‌ دهه گذشته آغاز شده، گفت این رژیم با انجام اقدامات جنایت‌کارانه و کشتار کودکان فلسطینی درصدد برگرداندن آبروی از دست رفته گنبد خیالی آهنین است.

کد مطلب: ۱۴۱۳۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
صهیونیست‌ها با بمباران بیمارستان‌ها سعی در بازگرداندن آبروی از دست رفته گنبد آهنین دارند

حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی پور در گفت و گو با پانا گفت:« اصولاً حضور این رژیم یعنی رژیم صهیونسیتی در منطقه و در سرزمین‌های اشغالی به معنای جنایت است. به معنای اینکه وجود این رژیم وجود جنایی است، به دلیل اینکه اشغالگر هستند و سرزمین فلسطین را اشغال کرده‌اند.»

وی افزود: «از روز اول مردم فلسطین را در معرض شدیدترین شکنجه ها، نسل کشی ها و فشارها قرار دادند. امروز هم این رژیم با جنایات متعدد سعی در کشتار مردم دارد، در حالی که ادامه حیات رژیم صهیونسیتی در اشغالگری و جنایت است.»

نژادپرستی در بطن مبانی صهیونیست‌ها است

امام جمعه شهرستان خرم‌دره ادامه داد: «به لحاظ اعتقادی و مبانی فکری نیز رژیم صهیونسیتی خود را نژاد برتر می‌دانند و فدا شدن افراد را برای خودشان لازم و ضروری می‌دانند که به نوعی نژادپرستی در بَطنِ این رژیم صهیونسیتی است.»

وی با بیان اینکه دفاع و مقاومت حق فلسطینی‌هاست، ادامه داد: «وقتی کشوری اشغال می‌شود ساکنان آن سرزمین در تلاش برای آزادی سرزمین خود هستند و مردم فلسطین در همین راستا اخیرا تلاش هایی توسط مردم، حماس، قوای نظامی و محور مقاومت برای دفاع از خودشان انجام دادند.»

گنبد پوشالی آهنین توهمی بیش نیست

زاهدی‌پور به ادعای پوشالی گنبد آهنین اشاره کرد و افزود: «ادعای این رژیم اشغالگر این بود که گنبد آهنین دارد که می‌تواند آسمان آنجا را حفظ کند تا با امنیتی ترین رویکردها رو به اشغالگری خود آورد و نفوذناپذیر باشد که بارها و بارها پوچ بودن این ادعا ثابت شده است. شاهد بودیم که مقاومت با دستان خالی با ابزارهای ابتدایی وارد مقرهای نظامی صهیونسیت ها شدند و توانستند در سرزمین خود و بخش های دیگر از سرزمین های مادری خود حضور پیدا کنند.»

وی ادامه داد: «این آبروریزی بزرگ برای رژیم صهیونسیتی وجهه جهانی آنها را تحقیر کرد. این رژیم با جنایت سعی در جبران مافات دارد و با حمله به مظلومان فلسطینی و جنایت مجدد و آبروریزی جدید به دنبال حفظ و برگشت آبروی ازدست رفته خود است.»

وی در پایان خطاب به دانش آموزان افزود: «قاعدتاً در ایران اسلامی دانش آموزان شناخت خوبی در قالب انقلاب اسلامی نسبت به ریشه های صهیونیزم دارد و البته صهیونیست ها را هم خوب می‌شناسند. بنابراین حرکت های دانش آموزی می‌تواند شروع خوبی برای آگاهی بخشی و مبارزه با جنایتکاران اشغالگر صهیونیست باشد. با امید آنکه روزی برسد که فلسطین به صاحبان اصلی خودش بازگردانده شود.»

خبرنگار دانش آموز:محمد حسین داداشی و سلوانا داداشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار