فرزند شهید نورعلی شوشتری:

فروتنی و احترام به دیگران ویژگی شاخص شهید شوشتری بود

مشهد (پانا) - فرزند شهید نورعلی شوشتری گفت یکی از خصوصیات بارز اخلاقی شهید شوشتری، احترام به دیگران، چه کوچکترها و چه بزرگترها و دوری از تکبر و خود بزرگ بینی است.

کد مطلب: ۱۴۱۳۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
فروتنی و احترام به دیگران ویژگی شاخص شهید شوشتری بود

فرج الله شوشتری گفت: شهید شوشتری مانند خیلی از شهدای دیگر به محرومان توجه ویژه ای داشت؛ تفاوت های افراد را در نظر می گرفت و در برخورد با آنان دقت نظر داشت.

وی افزود: از دیگر ویژگی های بارز شهید شوشتری رعایت احترام به دیگران بود؛ هنگام ورود به هر جمعی تلاش می کرد به کوچکترها و بزرگترها زودتر و با صدای بلند سلام کند.

فرزند شهید شوشتری خاطرنشان کرد: در سیستان و بلوچستان و در لحظه شهادت نیز شهید در حال سلام و احوال پرسی با جمع بود و حتی به کسی که باعث شهادت خودش شد نیز سلام کرد و او بعد از سلام شهید انفجار خود را انجام داد.

فرج الله شوشتری تاکید کرد: همه شهدا با ندیدن خود به مقام شهادت رسیدند و سیره آنها بهترین الگو و درس اخلاق برای همه ماست.

وی درباره وظیفه دانش آموزان در ادای دین به شهدا عنوان کرد: دانش آموزان با درس خواندن و کسب تخصص در رشته مورد علاقه خود که می توانند در آن بهترین عملکرد را داشته باشند و در حل مشکلات مملکت موفق باشند، دین خود را به شهدا ادا کرده اند و این بهترین راه برای ادامه مسیر شهادت است.

دانش آموز خبرنگار : ریحانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار