رئیس دیوان عالی کشور:

جنایاتی که صهیونیسم در غزه مرتکب می‌شود، غیرقابل توصیف است

تهران (پانا) - رئیس دیوان عالی کشور گفت جنایت‌های صهیونیست‌های غاصب علیه مردم مظلوم فلسطین دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و حوادث غزه و جنایاتی که بر کودکان و زنان و مردم مظلوم غزه روا می‌دارند غیرقابل توصیف است.

کد مطلب: ۱۴۱۳۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
جنایاتی که صهیونیسم در غزه مرتکب می‌شود، غیرقابل توصیف است

به گزارش روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور در جلسه هیات عمومی اظهار کرد: امروز دنیای بشریت، شاهد یکی از بزرگترین جنایاتی است که به وسیله رژیم کودک کش و منحوس صهیونیست بر مردم مظلوم فلسطین اعمال می‌شود، سایه شوم این رژیم ۷۵ سال است که بر بخشی از سرزمین اسلامی و اولین قبله مسلمانان افکنده شده و ظلم و ستم را به اوج رسانده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه جنایت‌های صهیونیست‌های غاصب علیه مردم مظلوم فلسطین دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد، ادامه داد: حوادث غزه و جنایاتی که بر کودکان و زنان و مردم مظلوم غزه روا می‌دارند غیرقابل توصیف است، با مشاهده تصاویری که از طریق رسانه‌ها به دنیا مخابره می‌شود، حقیقتاً باید خون گریه کرد وقتی می‌بینیم یک نوزاد هفت روزه و زنان بی پناه در زیر بمباران‌های ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی جان خود را از دست می‌دهند و مردم بی گناهی که این ظلم و ستم را تحمل می‌کنند و مظلومانه به شهادت می‌رسند.

وی تصریح کرد: دنیای استکبار نه تنها اقدامی برای جلوگیری از جنایات اسرائیل نمی‌کنند بلکه در گسترش این جنایات سهیم بوده و به آن‌ها کمک می‌کنند، به طوری که پیشنهاد آتش بس در شورای امنیت سازمان ملل با وتو آمریکا روبه رو شد.

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به راهپیمایی انسان‌های آزاده و غیرمسلمان در سراسر دنیا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تأکید کرد: مردم در کشور‌های غیراسلامی پرچم فلسطین را به دست گرفته اند و فریادشان در برابر این ظلم و ستم بلند است، اما دنیای کور استکبار ددمنشانه به ظلم خود ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری افزود: برخی کشور‌های اسلامی و مقدم بر آن‌ها جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی، با آنچه در توان بوده از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده؛ امروز که فریاد مردم مظلوم فلسطین در عالم طنین انداز شده است همه ما مسئولیم و وظیفه داریم در مقابل این ستمکاران جانی و جورثومه‌های فساد و رژیم منفور و منحوس دست نشانده استعمار انگلیس و آمریکا به کمک مردم مظلوم فلسطین بشتابیم تا مبادا مشمول این سخن پیامبر اسلام (ص) شویم که فرمودند: خداوند از کسی که مظلومی را ببیند و بتواند او را یاری کند، اما نکند، انتقام خواهد گرفت.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه مبنی بر ایجاد حسابی برای کمک به مردم مظلوم فلسطین و مردم زلزله‌زده افغانستان خاطرنشان کرد: قضات دیوان عالی کشور کمک‌های مالی خود را به دست مردمان مظلوم و مسلمان فلسطین و افغانستان برسانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در این مراسم، از زحمات غلامعلی صدقی معاون پیشین نظارت بر دیوان عالی کشور با اهدای لوح تقدیر و برای عبدالحمید مرتضوی معاون جدید نظارت آرزوی توفیق کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار