مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تاکید کرد؛

مشارکت و همیاری اولیا با مربیان برای تحقق اهداف عالی آموزش و پرورش

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام عنوان کرد مشارکت و همیاری اولیا با مربیان، زمینه تحقق اهداف عالی آموزش و پرورش را محقق می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۱۳۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت و همیاری اولیا با مربیان برای تحقق اهداف عالی آموزش و پرورش

به مناسبت آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان علی درویشی، مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان ایلام ضمن بیان اهمیت و ارزش نهاد خانواده و ارتباط آن با مدرسه، برنامه های آموزش و پرورش استان را به مناسبت این هفته تشریح کرد.

علی درویشی جایگاه نهاد خانواده را در ارتقای نظام تعلیم و تربیت یک نقش بی بدیل دانست و گفت: مشارکت و همیاری اولیا با مربیان، زمینه تحقق اهداف عالی آموزش و پرورش را محقق می کند.

وی انجمن اولیا را حلقه ارتباط مدرسه و خانه برشمرد و تصریح کرد: رشد آموزشی، تربیتی و شخصیتی دانش آموزان مستلزم ارتباط سازنده بین مدرسه و خانه است.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان ایلام، از برگزاری انتخابات مجامع عمومی انجمن اولیا و مربیان مدارس خبر داد و گفت: با برگزاری انتخابات، بیش از ۱۰۰۰ واحد آموزشی سطح استان، نمایندگان انجمن خود را خواهند شناخت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به صدا درآوردن زنگ پیوند، برگزاری آیین نمادین تقدیر از اولیا و مربیان برتر، برگزاری مسابقات شعر و داستان کوتاه با موضوع مرتبط، سخنرانی روسای شهرستان ها و مناطق در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته را از دیگر برنامه های این اداره کل به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان عنوان کرد.

گفتنی است؛ هفته پیوند اولیا و مربیان از تاریخ ۲۴ لغایت ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ با شعار تربیت حکیمانه، حکمرانی خانواده گرامی داشته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار