رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

دستگاه قضایی جهت تسریع و تسهیل زمینه‌های انتقال توقفگاه خودروهای سنگین و ترمینال مسافربری ورود می‌کند

بجنورد(پانا)- رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ، از ورود دستگاه قضایی، جهت  تسریع زمینه‌های انتقال پایانه مسافربری و  توقفگاه خودروهای سنگین به مکان مناسب خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه قضایی جهت تسریع و تسهیل زمینه‌های انتقال توقفگاه خودروهای سنگین و ترمینال مسافربری ورود می‌کند

حجت الإسلام والمسلمین براتی زاده، رئیس کل دادگستری استان با حضور مسئولان اجرایی ذی ربط، بطور میدانی از مکان های پیش بینی شده جهت انتقال پایانه مسافربری و همچنین توقفگاه خودروهای سنگین به مکان مناسب بازدید و بر ضرورت اجرای هر چه سریعتر طرح های اجرایی پیش بینی شده در این خصوص تأکید کرد.
وی اظهار کرد: مشکلات ناشی از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر نگرانی های فراوانی را برای مردم ایجاد کرده است و طبعاً ساماندهی وضعیت فعلی یک مطالبه بسیار جدی عمومی است و به همین اعتبار دستگاه قضایی این موضوع و نیز انتقال ترمینال مسافربری به خارج از شهر را پیگیری خواهد کرد.
وی با تأکید بر ضرورت مسؤولیت پذیری بیشتر مدیران اجرایی و دستگاه های نظارتی در موضوعاتی که به نحوی از انحاء با حقوق عامه مرتبط است؛ گفت: موضوعات یاد شده باید در صدر اولویت های مسئولان قرار گیرد و دستگاه های اجرایی و نهادهای نظارتی باید بیشتر به فکر مردم باشند تا از تداوم تحمیل تبعات منفی این مسائل پیشگیری و به گونه ای برنامه ریزی و اقدام گردد که مشکلات مبتلابه در کوتاه ترین زمان ممکن مرتفع شود.
مقام عالی قضایی استان با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در پایان این بازدید خاطر نشان کرد: در جریان این بازدید میدانی، مکان های پیش بینی شده به منظور اجرای طرح ها و جانمایی های صورت گرفته در ابعاد مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیران مربوطه نیز حسب مورد دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را مطرح کردند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه تعامل مثبتی در راستای به ثمر رسیدن اجرای این طرح ها وجود دارد؛ افزود: دستگاه قضایی این موضوع را تا حصول نتیجه مطلوب با جدیت پیگیری خواهد کرد.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار