مدیر دبیرستان نمونه محبوبه محبی:

داشتن هدف ما را با انگیزه‌تر می‌کند

نیشابور(پانا) - مدیر دبیرستان نمونه محبوبه محبی نیشابور گفت برای تقویت روحیه جوانان باید آنها را به سمت امید و داشتن انگیزه سوق داد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
داشتن هدف ما را با انگیزه‌تر می‌کند

زهرا شریعتی، مدیر دبیرستان نمونه محبوبه محبی شهرستان نیشابور داشتن هدف را برای تمامی دانش آموزان ضروری دانست و گفت: بی هدف بودن باعث شکست و اتلاف وقت می شود. هدف، ایده ای از آینده است با نتیجه ای مطلوب، درست مانند قبول شدن در آزمون سراسری که دانش آموز برای رسیدن به رشته خوب و مورد علاقه اش در یک دانشگاه معتبر باید برنامه ریزی مناسب داشته باشد و متعهد شود.

شریعتی عنوان کرد: هدف نشانگر تصمیمی است که می گیریم و بایستی برای رسیدن به آن مسولیت پذیر باشیم و از عادات بد دوری کرده و عادت های مفید را جایگزین کنیم تا به دستاوردی که خواستار آن هستیم برسیم.

شریعتی با اشاره به اینکه یاد خدا و تمرکز بر اهداف، دانش آموزان را از ناامیدی به دور نگه می‌دارد بیان کرد: اگر هدفی دارید ترس و نگرانی نداشته باشید و با آرامش درون به سمت اهداف والا و ارزشمند خود پله پله بالا بروید.

شریعتی اظهار کرد: اهدافی همانند شاگرد ممتاز شدن ما را قادر می کند به اینکه زودتر و بهتر به آنچه مد نظر است برسیم‌. مطمئن باشید خدا با شماست و یاری تان می‌کند.

دانش آموز خبرنگار: یاسمن همتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار