بیانیه شورای تشکل‌های فرهنگیان به‌مناسبت عملیات «طوفان الاقصی»

تهران (پانا) - شورای تشکل‌های فرهنگیان به‌مناسبت عملیات ظفرمند «طوفان الاقصی» بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه شورای تشکل‌های فرهنگیان به‌مناسبت عملیات «طوفان الاقصی»

در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

يَـٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ يَنصُرۡكُمۡ وَيُثَبِّتۡ أَقۡدَامَكُمۡ.

عملیات غرورآفرین رزمندگان فلسطینی و تحرکات بی‌سابقه در درون شهرک‌های صهیونیست‌نشین، دنیای استکبار و رسانه‌های مزدورشان را چنان سردرگم نمود که تا ساعت‌ها همه گزارشات را بدون ملاحظات امنیتی - سیاسی منتشر می‌کردند. عملیات طوفان الاقصی که همه سیستم‌های الکترونیکی، امنیتی شبکه‌های جاسوسی سردمداران کفر و الحاد را به بازی گرفت، عمق استیصال و درماندگی داعیه‌داران قدرت‌های برتر نظامی جهان کفر والحاد را بیش از گذشته عیان نمود و بر باورهای دروغین ساکنان سرزمین‌های اشغالی چنان شکستی سهمگین وارد آورد که ترمیم آن برای رژیم کودک‌کُش غیرممکن است. به راستی سست‌ترین خانه‌ها، خانه عنکبوت است.

شورای تشکل‌های فرهنگیان ضمن محکومیت حملات هوایی بزدلانه به مناطق مسکونی و شهادت صدها کودک و زن بی‌دفاع و بمباران مساجد، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز خبری غزه، عملیات شجاعانه طوفان الاقصی را مایه مباهات و افتخار امت مسلمان دانسته و به مزدوران غربزده جهان اسلام هشدار می‌دهد که امت مسلمان، سکوت ذلت‌بار مجامع بین‌المللی مسئول، خوش‌رقصی پادوهای رسانه‌ای استکبار را فراموش نخواهد کرد.

آمادگی جوانان فلسطینی و قدرت‌نمایی مجموعه‌های ارزشمند جهادی، فلسطین را روزبه‌روز قدرتمندتر و دشمن غاصب را ناتوان‌تر کرده و به‌زودی بساط فساد این غده سرطانی برچیده خواهد شد. در پی پیروزی‌های درخشان عملیات طوفان الاقصی، نگرش ایمانی رهبر فرزانه انقلاب جلوه یافته و در دوران عبور از پیچ تاریخی، روزشمار پایان رژیم صهیونیستی با شتاب در حال شمارش است. در این شرایط دنیای اسلام در برابر فلسطین، مسئول و دارای تکلیف دینی است و همه باید در پشتیبانی از ملت فلسطین صادقانه وارد میدان شوند. جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان انقلابی ایران اسلامی همچنان که در این روزها علیه رژیم جنایتکار اسرائیل به خروش آمدند تا سر نگونی این رژیم غاصب، مدارس را به پایگاه مقاومت تبدیل خواهند کرد.

به امید آنکه با عنایت خداوند متعال، به زودی طومار این رژیم نژادپرست جنایتکار در هم پیچیده و سرزمین‌های اسلامی آزاد گردد. ان شاء الله

شورای هناهنگی تشکل‌های فرهنگیان

۲۳ مهرماه 1402»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار