در نشست هم‌اندیشی مدیران کل برنامه‌ریزی معاونت‌های تخصصی شهرداری عنوان شد؛

توجه به احکام برنامه چهارم؛ پیش‌نیاز تدوین بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران

گزارش عملکرد برنامه چهارم تا یکماه آینده ارائه می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران توجه به احکام برنامه چهارم را پیش نیاز تدوین بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران دانست و مدیرکل دفتر پایش نیز از تهیه گزارش عملکرد برنامه چهارم تا یکماه آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
توجه به احکام برنامه چهارم؛ پیش‌نیاز تدوین بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران، امیر شهرابی در نشست هم‌اندیشی مدیران کل برنامه‌ریزی معاونت‌های تخصصی شهرداری تهران اظهار کرد: فرایند اتصال برنامه با بودجه در صورتی به نتیجه می‌رسد که سهم برش سال سوم اجرای برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران در لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران دیده شود.

وی افزود: در سال گذشته براساس رویکرد شهرداری تهران و مطالبات مردم، بیشترین سهم بودجه به موضوع گسترش حمل و نقل عمومی پایتخت اختصاص یافت و در ردیف های بودجه سال ۱۴۰۲ تصویب شد.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران با اشاره به استراتژی بودجه ریزی شهرداری گفت: امسال نیز تلاش می‌کنیم در پیش‌بینی ردیف‌های بودجه‌ای سال ۱۴۰۳، ابرپروژه‌های شهرداری تهران در حوزه‌های مختلف در اولویت قرار گیرند.

شهرابی تأکید کرد: تحقق عملکرد برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران مستلزم این است که احکام مهم برنامه در تدوین لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران مدنظر قرار گیرد و در این راستا معاونت های تخصصی باید احکام مربوط به حوزه خود را در بودجه پیشنهادی سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه و مناطق ۲۲ گانه لحاظ کنند.

امیرآبادی: گزارش عملکرد برنامه چهارم تا یکماه آینده ارائه می‌شود

در ادامه، محمد امیرآبادی مدیرکل دفتر پایش برنامه،کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران نیز از تهیه و تدوین گزارش عملکرد برنامه چهارم خبر داد و افزود: بنا داریم تا یک ماه آینده گزارش عملکرد واحدهای مختلف شهرداری در پیشبرد احکام برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران را آماده و ارائه کنیم.

امیرآبادی با اشاره به رصد آخرین داده‌های موجود پروژه‌ها اعلام کرد: لیست پروژه‌های قابل افتتاح را نیز در اختیار اداره کل برنامه و بودجه قرار خواهیم داد تا بودجه ریزی سال ۱۴۰۳ با توجه به آن صورت گیرد.

همچنین در این نشست، مدیران کل برنامه‌ریزی در معاونت‌های حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، امور اجتماعی و فرهنگی، شهرسازی و معماری، فنی و عمرانی، مالی و اقتصاد شهری و هماهنگی و امور مناطق، نظرات و دغدغه‌های خود را در خصوص وضعیت بودجه سازمان‌ها و شرکت‌ها، نحوه تخصیص اعتبارات برای پروژه‌های مشارکتی و من شهردارم، اعتبارات توسعه محله‌ای و نگهداشت مناطق و اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی و مناسبتی مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار