انتخابات مجمع عمومی اولیا مربیان دبیرستان نمونه دولتی مبین

مشهد (پانا) _ مجمع عمومی اولیا و مربیان دبیرستان نمونه دولتی مبین در سالن همایش پژوهشکده تعلیم و تربیت عباس زادگان برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۴۱۲۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجمع عمومی اولیا مربیان دبیرستان نمونه دولتی مبین

این جلسه با مشارکت حداکثری اولیای دانش آموزان و با حضور مسئولان استانی و ناحیه برگزار گردید . جناب آقای عبدالرضا سامی مدیریت ناحیه 3 ، مسئول حراست،مسئول انجمن اولیا و مربیان ناحیه، مسئول مدارس نمونه دولتی و شبانه روزی استان و کارشناس مدارس نمونه دولتی و شبانه روزی استان از میهمانان جلسه بودند .
حسن عدالت جو مدیر مدرسه ، ضمن معرفی ارکان و عوامل اجرایی مدرسه بیان نمود ؛ مدرسه متعالی مدرسه ای است که همه اعضا مشارکت و کمک نمایند تا گام به گام توسعه و رشد کمی و کیفی در مدرسه محقق شود .

وی افزود: رمز موفقیت دانش آموزان تعامل خانه و مدرسه است و برای دستیابی به این مهم ، مشارکت اولیا در مدرسه و اعتماد آنان به عوامل اجرایی. تربیتی و آموزشی مدرسه ضروری است .
نماینده انجمن اولیا و مربیان سال گذشته دبیرستان ضمن ارائه گزارش عملکرد و اقدامات انجمن ، آمادگی خود و اولیای دانش آموزان را با کادر مدیریتی مدرسه جهت تحقق اهداف آموزشی و تربیتی دبیرستان نمونه مبین اعلام نمود. .
در پایان ؛ داوطلبان عضویت در انجمن اولیا و مربیان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به معرفی خود پرداخته و اولیای محترم دانش آموزان به افراد منتخبشان رای دادند .

دانش آموز خبرنگار : مهدی زمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار