سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

در برپایی ارزش‌های دینی هم زنان و هم مردان نقش دارند

زاهدان (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت در برپایی ارزش‌های دینی هم زنان و هم مردان نقش دارند.

کد مطلب: ۱۴۱۲۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
در برپایی ارزش‌های دینی هم زنان و هم مردان نقش دارند

همایش محوری دختران انقلاب به میزبانی ناحیه ۲ در مجتمع شهید بهشتی با حضور ۱۰۰۰‌نفر از دانش آموزان دختر زاهدان برگزار شد.

علی خیور، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در این همایش گفت: در برپایی ارزش های دینی هم مردان و هم زنان نقش دارند، بنابراین پوشش اسلامی هیچ منافاتی با حضور زنان و فعالیت آنها در اجتماع ندارد.

وی خاطرنشان کرد: حجاب حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای جامعه زنان مسلمان است.

خیور، ضمن تبریک پیروزی مردم فلسطین بر رژیم کودک کش اسرائیل عنوان کرد: زنان و کودکان فلسطینی امروز در زیر آماج حملات رژیم صهیونیستی قرار دارند و حکام غربی که خود را مدافع حقوق زنان معرفی کرده اند در مقابل این جنایات سکوت کرده و از این رژیم حمایت می‌کنند.

سرپرست معاونت پرورشی وفرهنگی اداره کل گفت:‌ توجه به حساسیت حجاب در جوامع کنونی زیاد شده است به گونه ای که طرفداران حقوق بشری با مطرح‌کردن تساوی حقوق زن و مرد ادعا می‌کنند پوشش زن به دور از آزادی اجتماعی است.

در ادامه امین خاکسفیدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان گفت: این همایش با هدف ایجاد شور و شعف حماسی، انقلابی و هویت بخشی در بین دانش آموزان دختر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه ما ایرانی هستیم، تاریخ و ملیت ما ایرانی است و مهمتر از همه اینکه ما انقلابی هستیم و در برابر ظلم و ظالم ایستاده ایم به خصوص اسرائیل جنایتکار که به مردم مظلوم فلسطین حمله کرده و آنها را با تجهیزات نظامی و تسلیحاتی به خاک و خون می کشد.

دانش آموز خبرنگار: یگانه علم زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار