رئیس شورای اطلا‌ع‌رسانی دولت:

دانش‌آموزخبرنگاران پانا باید روشنگری کنند و به مردم امید بدهند

تهران (پانا) - رئیس شورای اطلا‌ع‌رسانی دولت خطاب به دانش‌آموزخبرنگاران پانا گفت خبری که تهیه می‌کنید روایت یک رویداد است. نباید نظر خود را در آن دخیل کنید، باید روشنگری کنید و همینطور به عنوان اصحاب رسانه به مردم جامعه امید بدهید.

کد مطلب: ۱۴۱۱۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزخبرنگاران پانا باید روشنگری کنند و به مردم امید بدهند

سپهر خلجی در مراسم اختتامیه اردوی ملی خبرنگاری پانا اظهار کرد: پانا خانه‌ خودتان است و خسته نباشید می‌گویم به دوستانمان در آموزش‌وپرورش. امیدوارم خبرنگار دانش‌آموزان پانا نیز به لشگر رسانه انقلابی کشور اضافه شوند.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله در زمزه خبرنگاران برجسته آینده کشور قرار گیرید البته باید بدانید که خبرنگاری یک استعداد است که باید همراه با علاقه باشد، کار سختی است که ممکن است چالش‌های مختلفی داشته باشد. ان شاءالله با حضور شما ایران قوی تر از آنچه هستیم را شاهد خواهیم بود.

خلجی خطاب به دانش‌آموزخبرنگاران گفت: خبری که تهیه می‌کنید روایت یک رویداد است. نباید نظر خودمان را در آن دخیل کنیم، من و شما باید روشنگری کنیم و همینطور به عنوان اصحاب رسانه به مردم جامعه امید بدهیم. تلفن همراه، اسلحه شما برای این روشنگری است.

رئیس شورای اطلا‌ع‌رسانی دولت در پایان عنوان کرد: امیدوارم نام تک‌تک شما عزیزان را در روزنامه‌ها و تلویزیون به عنوان خبرنگار ببینم. این کار را با علاقه دنبال کنید تا در ادامه از شما عزیزان استفاده شود و چشم امید ما به شما خبرنگاردانش‌آموزان عزیز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار