دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت:

دانش‌آموزخبرنگاران پانا برای دفاع از بنیان خانواده قدم برمی‌دارند

باید در مقابل تصویرسازی دروغ دشمنان ایستاد

تهران (پانا) - دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه با یک جنگ‌ تمام ‌عیار رسانه‌ای مواجه هستیم، گفت دانش‌آموزخبرنگاران در این‌مسیر همت کرده و برای دفاع از بنیان خانواده قدم برداشته‌اند‌.

کد مطلب: ۱۴۱۱۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزخبرنگاران پانا برای دفاع از بنیان خانواده قدم برمی‌دارند

‌احسان صالحی در آیین افتتاحیه اردوی ملی آموزش دانش‌آموزخبرنگاران دختر سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: امروز با یک جنگ واقعی مواجهیم که مثل دوره دفاع مقدس نیست و هیچ موشک، تانک، اسلحه و هواپیمای جنگی در آن نمی‌بینیم اما اگر از خود، ذهن و اراده‌ها مراقبت نکنیم، تلفات زیادی می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در قضایای سال قبل دیدیم که مدارس و دانش‌آموزان دختر، پروژه مشخص دشمنان شد و دانش‌آموزان دختر ما را مورد هدف گرفتند.

صالحی با تاکید بر اینکه با نبرد تمام‌عیار مواجه هستیم، افزود: شما دانش‌آموزان همت کردید و مثل بچه‌های نوجوان دوران دفاع مقدس که از جسم و جان خود مایه گذاشتند، شما هم برای دفاع از بنیان خانواده‌ها قدم گذاشته‌اید.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه در دنیای امروز در دوره پساواقعیت هستیم، گفت: پساواقعیت، تصویری است که از دنیا برای ما می‌سازند که خودش واقعیت را هم تشکیل می‌دهد و تصویری که امروز از دانش‌آموز می‌سازند به‌گونه‌ای است که نسبت به کشور و آینده‌اش بی‌تفاوت است و تمام آمال و آرزوهایش در خارج از ایران است.

وی با بیان اینکه مقابل این تصویرسازی دروغ باید بایستیم، اظهار کرد: ما هم به گذشته خود افتخار می‌کنیم و هم خودمان آینده را می‌سازیم و با مدد گرفتن از روح مطهر شهدای دانش‌آموز در صحنه هستیم.

صالحی خاطرنشان کرد: در این‌ مسیر هم به ابزار، دانش، روحیه و ایمان قوی باید مجهز شویم و هم حتما باید مبانی را قوی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار