معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش؛

طرح آزادسازی و مردمی‌سازی در حال اجرا است

تهران(پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ضمن حضور در منطقه ۱۸ تهران اعلام کرد طرح آزادسازی و مردمی‌سازی مجموعه‌های ورزشی با عنوان طرح شهید خرازی در حال اجراست.

کد مطلب: ۱۴۱۱۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح آزادسازی و مردمی‌سازی در حال اجرا است

صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به همراه علیرضا گیلانی معاون تربیت بدنی و سلامت شهر تهران و منصور هدایتی مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۸ در راستای طرح آزادسازی و مردمی سازی مجموعه های ورزشی با عنوان طرح شهید خرازی در مجموعه های ورزشی هفت تیر و علی ابن ابی طالب (ع) منطقه ۱۸ تهران از روند اجرایی این طرح بازدید کردند.

ستاری ضمن تشکر از مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۸ در جهت اجرای مطلوب این طرح بیان کرد: در راستای اجرای اصل سوم و دهم قانون اساسی مبنی بر تربیت بدنی رایگان برای تمام سطوح و خانواده‌ها، طرح آزادسازی و مردمی سازی مجموعه‌های ورزشی با عنوان طرح شهید خرازی در حال اجرا است و با جدیت ادامه یافته و زمینه حضور عموم به منظور ارتقای سرانه ورزشی جامعه محقق می شود.

در ادامه گیلانی خاطرنشان کرد: این طرح با هدف فراگیر سازی و همگانی شدن ورزش در سطوح مختلف و مشارکت خانواده‌ها در انجام فعالیت‌های ورزشی و تقویت بنیان خانواده از طریق محیط ورزشی و تربیتی شدن محیط‌های ورزشی اجرا می‌شود. همچنین توجه خاص به شهداء و اقتدا به منش و سیره زندگی و ترویج روح قهرمانی آن ها در فعالیت های ورزشی بسیار ضروری است.

همچنین، هدایتی در این دیدار با تاکید برحفظ و نگهداشت و استفاده حداکثری از ظرفیت فضاهای ورزشی منطقه ، گرایش دانش آموزان به ورزش را به عنوان یک فرصت مغتنم ، زمینه ای مناسب برای کاهش آسیب های اجتماعی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار