مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در برنامه زنگ مقاومت:

رژیم صهیونیستی رو به زوال است

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در برنامه زنگ مقاومت که در حمایت از عملیات طوفان الاقصی همزمان با مدارس استان به صدا در آمد، گفت رژیم صهیونیستی روبه زوال است.

کد مطلب: ۱۴۱۰۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
رژیم صهیونیستی رو به زوال است

صبح امروز همزمان با سراسر کشور در مدارس استان زنجان زنگ مقاومت در حمایت از عملیات "طوفان الاقصی" توسط جبهه مقاومت به صدا درآمد.

مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان در برنامه زنگ مقاومت که در حمایت از عملیات "طوفان الاقصی" جبهه مقاومت در مدرسه شهید سلیمانی برگزار شد؛ با بیان اینکه حمایت از مسلمانان در هر نقطه از دنیا وظیفه دینی ما به‌شمار می‌آید، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی در سرزمین‌های اشغالی که با شهامت نیروهای مبارز فلسطینی آغاز شده، نشان از این دارد که رژیم جعلی اسرائیل در حال زوال است.

علی اسماعیلی تصریح کرد: دانش‌آموزان باید با مطالعه تاریخ سرزمین فلسطین بدانند که اسرائیلی‌ها چه بر سر این مردم آوردند و با نیرنگ و حمایت دول استعمارگر شرایطی را فراهم کردند که فلسطینی‌ها در سرزمین خود نیز آواره شدند و سالیان سال است که تلاش می‌کنند کشور خود را از چنگ این رژیم خارج کنند.

وی با تاکید بر اینکه ما دنبال صلح هستیم، افزود: اما در شرایطی که برادران و خواهران مسلمان ما مورد هجمه قرار گیرند قطعاً از آنها دفاع خواهیم کرد و این را جزو وظایف دینی خود می‌دانیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه تشکیل رژیم صهیونیستی با اهداف شوم در منطقه خاورمیانه تشکیل شد، ادامه داد: نتیجه برپایی رژیم بروز مشکلات فراوان در منطقه است و امیدواریم بزودی شاهد نابودی آن باشیم.

اسماعیلی همچنین با اشاره به اینکه قیام فلسطینی‌ها نشان از صدور تفکر انقلاب اسلامی ایران به سایر کشورهای مسلمان دارد، گفت: ما شاهد شکوفایی فرزندان روح‌الله و مقام معظم رهبری هستیم و خوشبختانه این تفکر ریشه دوانده است تا رژیم غاصب اسرائیل به‌زودی زود از نقشه جهان محو شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار