«بزرگ‌ترین هوادار» کمدی فرانسوی در شبکه سه

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «بزرگ ترین هوادار» با گویندگی 20 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
«بزرگ‌ترین هوادار» کمدی فرانسوی در شبکه سه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این سینمایی در گونه کمدی، محصول 2022 فرانسه، قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهروز علی محمدی است. آزاده اکبری، دانیال الیاسی، نگین سادات بنی عقیل، باران بهرامی، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، امیر حکیمی، لادن سلطان پناه، مسعود سلطانی، صبا فاطمه، نغمه عزیزی پور، نسرین کوچک خانی، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، صنم نکواقبال، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی، نازنین یاری و بهروز علی محمدی صداپیشه های این اثر بوده اند.

این فیلم درباره یک بازیگر معروف است که هنگام فیلمبرداری یک فیلم جدید با یکی از طرفدارانش آشنا می‌شود که ابتدا دردسرهای زیادی برای او به وجود می‌آورد اما در ‌نهایت یک دوستی عمیق بین آنها شکل می‌گیرد.

فیلمی طنز و بسیار شاد که در عین حال به لحاظ فنی هم ساخت خوبی دارد. فیلم در عین حال پیام های اخلاقی ارزشمندی دارد مانند این که انسان را به دوری از غرور و تبختر فرامی خواند و این که انسان باید خود را به جای دیگران هم بگذارد و بتواند با آنها همدلی کند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی سه سیما، برای مخاطبان پخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار