سفیران نوجوان، 80 برنامه قرآنی در سوریه و عراق اجرا کردند

قم (پانا) - نوجوانان عضو گروه سفیران قرآنی کریمه اهل بیت (س) همزمان با هفته وحدت 30 برنامه در سوریه و در ایام اربعین نیز 50 برنامه قرآنی در عراق اجرا کردند.

کد مطلب: ۱۴۱۰۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سفیران نوجوان، 80 برنامه قرآنی در سوریه و عراق اجرا کردند

گروه سفیران قرآنی کریمه اهل بیت(س) متشکل از حافظان و قاریان نوجوان مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر به سرپرستی مهدی علم خواه از فرهنگیان استان قم، همزمان با هفته وحدت و ایام میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برای اجرای برنامه‌های قرآنی به سوریه اعزام شدند.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف، معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، این گروه قرآنی بین المللی 30 برنامه شامل برگزاری محافل حفظ، تلاوت، تواشیح، جمع‌خوانی و ابتهال خوانی قرآن کریم و معرفی برنامه های قرآنی حرم کریمه اهل بیت(س) در جمع شیعیان و اهل سنت شهرهای دمشق، حلب و حمص سوریه اجرا کردند.

وی اضافه کرد: گروه فوق در ایام اربعین حسینی نیز بیش از ۵۰ برنامه قرآنی در اعتاب مقدس و شهرهای مذهبی عراق اجرا کردند که مورد توجه جامعه قرآنی قرار گرفت.

مشرف با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان بسیاری در مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس در حال ترویج آموزه‌های قرآنی هستند، افزود: گروهی دیگر از سفیران قرآنی حرم مطهر بانوی کرامت نیز در ایام مبارک هفته وحدت در شهرهای قم، تهران و کوهسار بیش از ده برنامه قرآنی برای علاقه‌مندان به قرآن کریم و اهل‌بیت عصمت و طهارت اجرا کردند.

وی یادآور شد: سفیران قرآنی کریمه اهل‌بیت (س) آمادگی اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی را در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در محافل قرآنی سراسر کشور دارند؛ ازاین‌رو علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تماس با مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر بانوی کرامت با شماره‌های ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۳۰ و ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۲۸ هماهنگی‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار