حزب الله لبنان:

عملیات «طوفان الاقصی» پیامی به کشورهایی است که به دنبال سازش هستند

تهران (پانا) - حزب الله لبنان ضمن تبریک عملیات پیروزمندانه امروز مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این عملیات پیامی به کشورهایی است که به دنبال سازش هستند.

کد مطلب: ۱۴۱۰۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
عملیات «طوفان الاقصی» پیامی به کشورهایی است که به دنبال سازش هستند

حزب الله لبنان عملیات «طوفان الاقصی» که پیروزی‌هایی را به دنبال داشته است را به ملت فلسطین و مجاهدان به ویژه گردان‌های قسام و جنبش حماس تبریک گفت.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد که این عملیات پیروزمندانه پاسخی قاطع به جنایت‌ها و تعرض‌های مداوم رژیم صهیونیستی علیه مقدسات و تاکید مجدد بر این مساله است که اراده ملت فلسطین و تفنگ مقاومت تنها گزینه مقابله با دشمن صهیونیستی است.

در این بیانیه آمده است که این عملیات پیامی به جهان عربی و اسلامی و جامعه بین‌المللی به ویژه کسانی است که به دنبال سازش با رژیم صهیونیستی هستند و تاکید بر اینکه مساله فلسطین زنده است و تا پیروزی و آزادی از بین نخواهد رفت.

حزب الله خاطرنشان کرد که از ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان دعوت می‌کنیم که از عملیات امروز و ملت فلسطین و جنبش‌های مقاومت حمایت کنند.

حزب الله تاکید کرد که تحولات میدانی در سرزمین‌های اشغالی را از نزدیک و با اهتمام بالا دنبال می‌کند و تماس‌های مستقیمی با رهبران مقاومت فلسطین در داخل و خارج دارد.

در بخشی از این بیانیه آمده است که تحولات و روند عملیات در سرزمین‌های اشغالی را ارزیابی می‌کند و کابینه رژیم صهیونیستی باید از تحولات میدانی درس عبرت بگیرد.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح امروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی‌نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند، عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی از صبح امروز از غزه آغاز شده و اخبار غیررسمی حکایت از آماده شدن گروه‌های مقاومت در کرانه باختری و سراسر سرزمین‌های اشغالی علیه صهیونیست‌ها حکایت دارد.

اسارت ۳۵ نظامی صهیونیست و اعلام آن از سوی حماس و تایید آن از سوی منابع صهیونیستی فقط در طول سه ساعت اولیه عملیات از دیگر رویدادهای مهم عملیات بی‌نظیر رزمندگان فلسطینی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار