پلتفرم صدای مردم آماده دریافت تولیدات مردمی است

تهران (پانا) - تعامل میان رسانه‌ها و مردم همواره جزو موارد راهبردی و اصلی در سازمان صدا و سیما است، استفاده هر چه بیشتر از ایده‌های مردم در تولید و ارتقا برنامه سازی وجود دارد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پلتفرم صدای مردم آماده دریافت تولیدات مردمی است

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، اولین جلسه هم اندیشی پایگاه صدای مردم با حضور شاهید مظفری قائم مقام معاون صدا، احمد میرزایی مدیرکل طرح و برنامه ریزی رادیو، مهدی میر مظاهری مدیر پژوهش معاونت صدا، سعید روحی مدیر اطلاعات و برنامه ریزی و نمایندگان شبکه‌های رادیویی برگزار شد.

شاهید مظفری، قائم مقام معاون صدا با بیان اینکه مردم کشور اصلی ترین سرمایه های یک رسانه هستند، گفت: رادیو محفلی برای عموم مردم از هر گروه، صنف و رده سنی است که با افزایش و ارتقا نوع تعامل خود، می توان به بالاترین سطح هم افزایی رسید. این در حالی است که مطابق با رویکرد جدید سازمان صدا و سیما و طرح بزرگ تحول، موارد مهمی از حضور عموم و مشارکت اقشار مختلف مردم در برنامه های مختلف پیش بینی شده است . در همین راستا مواردی همچون تقویت عدالت رسانه ای، احیای نقش تسهیل گری و شتاب دهندگی برای مشارکت انگیزی میان مخاطبان، تقویت جاذبه رسانه ای برای مخاطب، الهام بخشی، مرجعیت سازی برای رویش رسانه ای انقلاب و بازپیرایی سازمانی در خدمت تحقق راهبردهای فوق در کانون توجهات قرار دارد.

وی افزود: تعامل میان رسانه ها و مردم همواره جزو موارد راهبردی و اصلی در سازمان صدا و سیما بوده است، به نحوی که موفقیت هر رسانه را می توان در میزان تاثیرگذاری بر رفتار مردم ارزیابی کرد . در حقیقت رسانه، محلی است که جنبه های تربیتی و اثرگذاری آن بر روی مردم به عنوان یک نقطه عطف مورد توجه بوده است.

به گفته قائم مقام معاون صدا؛ رادیو رسانه ای است که به راحتی در دسترس همه مردم قرار دارد و مخاطبان طی چند دهه گذشته کاملا با آن عجین شده اند . لذا بسترهای لازم برای بالابردن ظرفیت های موجود و استفاده هر چه بیشتر از ایده های مردم عزیز کشورمان در تولید و ارتقا برنامه سازی وجود دارد.

مظفری با اشاره به نقش موثر برنامه سازان در راستای جذب حداکثری ایده های مردمی خاطر نشان کرد : با ایجاد پلتفرم های متفاوت و استفاده از زیست بوم های جدید برنامه سازان می توانند با اخلاص، تعهد و پشتکار خود خروجی های برنامه ها را به نحوی منتشر کنند که مردم با رغبت زیادی به سمت تعامل حداکثری حرکت کنند.

قائم مقام معاون صدای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پلتفرم صدای مردم آماده دریافت است، همه برنامه ها و محتواهای تولید شده توسط مردم است، برای تولیدات مردمی برنامه های خاص طراحی و در هر شبکه پخش خواهد شد.

گفتنی است؛ باشگاه صدای مردم با هدف استفاده از ظرفیت عموم مردم در حوزه تولید محتوا و همچنین تعامل بیشتر در تولید و پخش صدا و روایتهای مردمی شکل گرفته است و در آن از طریق وب سایت و فضای مجازی، سامانه دریافت ایده های تحولی "سمات" با قابلیت مشارکت عموم مردم و ویژه برنامه های رادیویی ایده های مردمی جمع آوری و به مرحله اجرا می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار