معاونت متوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد:

چالش‌های سال گذشته به فرصت‌های مناسب برای سال جدید تبدیل می‌شود

مشهد (پانا) - معاونت متوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه۷ مشهد عنوان کرد چالش‌های سال گذشته با تحلیل به فرصت‌های مناسب برای سال جدید تبدیل شود.

کد مطلب: ۱۴۱۰۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
چالش‌های سال گذشته به فرصت‌های مناسب برای سال جدید تبدیل می‌شود

امیررضا زارعی، معاونت متوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه۷ مشهد در همایش مدیران مقطع متوسطه ناحیه۷ عنوان کرد: هر ساله در پروژه مهر با توجه به اهداف فرادستی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان برای مدارس و مناطق و نواحی آموزش و پرورش برگزاری همایش مدیران را داریم.

وی افزود: طی این همایش صحبت های لازم برای مدیران تبیین می شود تا در آغاز سال پروژه خوبی را داشته باشند.

وی ادامه داد: در همایش مدیران کارنامه سال تحصیلی گذشته مدیران و عوامل اجرایی، معاونان و دبیران را ارائه می دهیم، درواقع آنالیزی از عملکرد سال گذشته مدرسه داشته باشند و چالش های سال گذشته با تحلیل به فرصت‌های مناسب برای سال جدید تبدیل شود تا انشالله تعلیم و تربیت و ساحت های پیش بینی شده برای دانش آموزان در سند تحول بنیادین انجام شود.

زارعی گفت: حاصل تحلیل عملکرد مدیران در سال گذشته و آسیب شناسی چالش ها در چنین همایشی این می شود که در سطح ناحیه،۳ مدیر برتر کشوری داشتیم، در سطح کشور ۲ دبیر برتر کشوری و چند دبیر برتر ناحیه ای داشتیم، در آزمون سراسری دانشگاه ها رتبه تک رقمی استان، حدود ۳۷ رتبه دو رقمی در ناحیه و حدود ۱۰۰رتبه سه رقمی داشته باشیم.

دانش آموز خبرنگار:مه گل حبیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار