مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان:

خبرنگاری سبب نهادینه شدن اخلاق مداری در دانش‌آموزان می‌شود

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت خبرنگاری سبب نهادینه شدن اخلاق مداری در دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۰۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاری سبب نهادینه شدن اخلاق مداری در دانش‌آموزان می‌شود

همایش تجلیل و تقدیر از دانش آموز خبرنگاران پانا ، به مناسبت ولادت پیامبر اکرم در سالن دکتر شریعتی شهرستان نجف آباد برگزار شد و با حضور مسئولین اداره آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد و استان اصفهان همراه بود .

در طی این همایش، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم و امام صادق (ع) گفت: خبرنگاران از مهم‌ترین اجزای یک جامعه هستند و تربیت دانش‌آموزان خبرنگار نه تنها سبب شکوفایی استعدادها و و توانمندی‌های آنها می‌شود ، بلکه فرصتی برای آشنایی دانش آموزان با دنیای رسانه و خبر است.

عابدی با اشاره به افزایش تعداد دانش آموزان خبرنگار شهرستان نجف آباد از سال گذشته، ادامه داد: طرح هر مدرسه یک خبرنگار بیش از پیش در حال اجرایی شدن است و این طرح سبب پیوند بیشتر دانش آموزان با جامعه می‌شود .

وی در مورد هدف از تربیت دانش آموز خبرنگاران افزود: با خبرنگاری هر دانش آموز قادر می‌شود که نقشی اجتماعی در جامعه را ایفا کند .

پس از آن اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان هفته وحدت و عید مولود را تبریک گفت .

وی تصریح کرد: مهارت آموزی در کنار تحصیل و مدرسه برای هر دانش آموزی ضروری است .

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان خطاب به دانش آموزان خبرنگار گفت: مهمترین لازمه خبرنگاری صداقت و راستگویی است، چرا که خبرنگاری شغل مقدسی است، درست مانند پیامبران الهی ؛ این خبرنگاران هستند که اخبار و پیام‌ها را به مردم جامعه می‌رسانند.

وی تاکید کرد: خبرنگاری باید همراه با تلاش و پشتکار انجام گیرد تا نتیجه مطلوبی داشته باشد .

در پایان این همایش نیز از دانش آموز خبرنگاران پانا، توسط یدالله عابدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد و اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان تقدیر و تجلیل به عمل آمد .

دانش آموز خبرنگار: مرضیه سلیمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار