بازی‌های آسیایی هانگژو؛ شیرجه‌رو ایران دهم شد

تهران‌(پانا) - شیرجه رو ملی‌پوش ایران در فینال سکوی ۱۰ متر بازی‌های آسیایی هانگژو با کسب امتیاز ۲۸۰.۹۰ در جایگاه دهم ایستاد و به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد

در پنجمین و آخرین روز از مسابقات شیرجه نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی، تنها نماینده ایران در مرحله مقدماتی سکوی انفرادی با حریفان قدرتمند خود به رقابت پرداخت و توانست به فینال این رشته راه پیدا کند.

در فینال این ماده، سیدمحمد مقدسی با کسب مجموع ۲۸۰.۹۰ امتیاز در جایگاه دهم ایستاد و به کار خود در هانگژو پایان داد تا پرونده شیرجه ایران در بازی‌های آسیایی بسته شود.

در فینال این ماده یانگ هاو از چین با امتیاز ۵۵۴.۳۵ مدال طلا را از آن خود کرد، یامینگ دیگر نماینده چین نیز با امتیاز ۴۹۵.۵۵ در جایگاه دوم ایستاد و ری‌کاتو شیرجه‌رو ژاپن با امتیاز ۴۸۰.۵۰ در رتبه سوم قرار گرفت.

مقدسی پس از پایان مسابقه خود گفت: دو روز اول در رشته‌های غیرتخصصی خودم شرکت کردم و مسابقه دادم تا استرس و اضطرابم به اصطلاح بریزد. زیاد تجربه مسابقه ندارم و تنها سه مسابقه برون‌مرزی داشتم که اینجا یعنی هانگژو تنها مسابقه معتبری بود که شرکت کردم. خداراشکر امروز در مسابقات سکو که مقدماتی آن صبح برگزار شد، شیرجه‌های نسبتا خوبی زدم و در فینال هم سعی کردم شیرجه‌های بهتری بزنم و امتیاز بهتری بگیرم.

وی ادامه داد: ۶ یا هفت نفر اول که اینجا شرکت کردند همگی قهرمان جهان هستند. تجربه خیلی خوبی بود و امکانات خیلی خوبی فراهم کرده بودند. امیدوارم بتوانم این امتیاز و رتبه را ارتقا بدهم و در مسابقات بعدی برای مدال بجنگم. سطح مسابقات بسیار بالا و برای من افتخار بود که با چنین شیرجه‌روهایی مسابقه بدهم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار