نماینده مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان:

امروزه دانش‌آموزان طبق سند تحول بنیادین، با نوع دوستی آشنا می‌شوند

تبادکان(پانا)- نماینده مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان گفت امروزه دانش‌آموزان طبق سند تحول بنیادین، با نوع دوستی آشنا می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۰۹۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
امروزه دانش‌آموزان طبق سند تحول بنیادین، با نوع دوستی آشنا می‌شوند

علی اکبر روحانی مقدم، کارشناس مشاوره منطقه و نماینده مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در آیین نواختن زنگ جشن عاطفه‌ها، میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) را گرامیداشت و گفت: این مراسم هر ساله با هدف ترویج و توسعه خیر و احسان و ایجاد نشاط اجتماعی در مدارس سطح منطقه و استان برگزار می‌شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از تقارن این برنامه با هفته وحدت، افزود: فرصت فراهم شده است تا در این هفته باشکوه، وحدت همه آحاد جامعه را به مانند هر ساله در تأمین ملزومات تحصیلی دانش آموزان نیازمند، برای ورود به مدرسه بیش از پیش بسیج کرده است.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان سفیران مدارس در خانواده و جامعه برای انعکاس فرهنگ خیر و احسان هستند، بیان کرد: امروزه دانش آموزان طبق سند تحول بنیادین به غیر از مباحث آموزشی، با موضوعات نوع دوستی و مشارکت فعال در جامعه آشنا می‌شوند. در ابتدای مسیر کمک به تأمین مایحتاج دانش آموزان نیازمند، این شخصیت فردی ما است که در راستای کمک به همنوع تکامل می‌یابد و حاصل اصلی این اقدام ارزشمند ایجاد احساس رضایت درونی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار