سریال «مادرخوانده» و عاشقانه‌ای حاد با حضور شهاب مظفری

تهران (پانا) - پس از معرفی بازیگران اصلی سریال «مادرخوانده» به نویسندگی و کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی مهدی یاری، از صدا و تصویر شهاب مظفری در این مجموعه رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
سریال «مادرخوانده» و عاشقانه‌ای حاد با حضور شهاب مظفری

انتخاب شهاب مظفری در هیبت یک عاشق جان‌فدا در سریال مادرخوانده می‌تواند تجربه ای تازه برای این هنرمند باشد. شهاب مظفری در فیلم سینمایی خانه شیشه ای هم به عنوان بازیگر نقش اصلی مرد جلوی دوربین پورکیان حاضر شده بود و باید دید این بار پس از سالها دوری از استیج و در یک عاشقانه بیمار، قرار است چگونه حضوری را تجربه کند؟

در شعار سریال آمده است: دوران جولان پدر خوانده ها تمام شد، نوبت به مادر خوانده ها رسید...

مادر خوانده در چهار فصل قرار است به مخاطب جدال بین آنتاگونیست و پروتاگونیست درون یک فرد را در مسیر رسیدن به قدرت به چالش بکشد...

پیش از این تصاویری از حضور آناهیتا درگاهی در نقش مادرخوانده و نیز بهاره کیان افشار، مجید نوروزی، ستاره پروین، حامد رسولی، هامون سیدی و احسان خان محمدی در این سریال رونمایی شده بود

شاعر سریال، حامد منصوری، آهنگساز شهاب مظفری وتنظیم کننده علی وانیار است.

آناهیتا درگاهی، بهاره کیان افشار، پژمان بازغی، شهاب مظفری، هامون سیدی، علی استادی، حسین مهری، مجید نوروزی، آیدا ماهیانی با معرفی حامد رسولی، ستاره پروین و بهزاد هاشمی و… بازیگران سریال مادرخوانده هستند که درامی است با رگه های حادثه ای.

سریال مادر خوانده به تهیه‌کنندگی مهدی یاری، به زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار