دوره آموزش تکمیلی «معلم راوی» در قم برگزار شد

قم (پانا) - دوره آموزش تکمیلی «معلم راوی» با هدف آشنایی معلمان با مؤلفه‌های روایتگری انقلاب و دفاع مقدس در مدرسه معصومیه قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزش تکمیلی «معلم راوی» در قم برگزار شد

دوره آموزش تکمیلی معلم راوی، با حضور بیش از 300 تن از فرهنگیان علاقمند به روایتگری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم، در سالن اجتماعات مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش ناحیه یک قم در مراسم افتتاحیه این دوره، طی سخنانی اظهار کرد: آشنایی دقیق با حماسه های جوانان این مرز و بوم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، گام مهمی در راستای جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن و نیز آگاهسازی نسل جوان و نوجوان نسبت به نقاط قوت عملکرد نظام محسوب می شود.

در این دوره که تکمیلی دوره قبل محسوب می شود، تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس و اساتید دانشگاه به بیان موضوعاتی در خصوص اهمیت، راهکارها و الزامات روایتگری، ضرورت آشنایی با روش های مقابله با شبهات نسل جوان و لزوم مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پرداختند.

دوره فوق، به مدت دو روز، به میزبانی ناحیه یک آموزش و پرورش قم و با همکاری کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک برگزار شد؛ در این دوره عبدالله صادقخانی مدیر ناحیه یک و مسئولانی از اداره کل و سازمان بسیج فرهنگیان استان حضور داشتند.

نخستین دوره «معلم راوی» نیز چندی قبل با حضور ۵۰۰ تن از معلمان استان در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شده بود.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار