مدیر آموزش و پروش ناحیه دو بهارستان:

اقدامات خبرگزاری پانا‌ در جهت تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان‌ است

بهارستان‌دو (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان، خبرگزاری پانا را یکی از مولفه‌های تربیت‌ تمام‌ساحتی ویژه دانش‌آموزان برشمرد که سبب می‌شود دانش‌آموزان مهارت خود را بشناسند و پرورش دهند.

کد مطلب: ۱۴۰۹۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات خبرگزاری پانا‌ در جهت تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان‌ است

کاظم امیدی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان، در مراسم تجلیل از دانش‌آموز خبرنگاران این ناحیه ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و تشکر از زحمات دانش‌آموز خبرنگاران این منطقه اظهار کرد: دقت داشته باشید صرفا بحث درس و آموزشی دانش‌آموزان پانا ملاک پیشرفت نیست، بلکه ضروری است در بعدهای مختلف رشد پیدا کنند. از این رو خبرگزاری پانا حیطه‌ای است که دانش‌آموزان در آن رشد می‌کنند و سبب ایجاد اعتمادبه‌نفس، عزت‌نفس، هدفمندی و مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموز خبرنگاران می‌شود؛ همچنین پانا یکی از ارکان تربیت‌ تمام ساحتی تلقی شده که دانش‌آموز مهارت خود را می‌سنجد و پرورش می‌دهد.

امیدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه‌ داد: طبق فرموده مقام معظم رهبری ما در زمینه انعکاس موفقیت‌ها دچار ضعف هستیم؛ زیرا در این شرایط نیازمندیم که امیدآفرینی را بیش از پیش در خانواده‌ها ایجاد کنیم؛ همچنین لازم است که شما، دانش‌آموزان عزیز، در این مورد فعالیت و تلاش بیشتری داشته باشید تا این چنین اخباری را بیشتر از گذشته انعکاس دهید.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان با تاکید بر اهمیت عملگرایی و انتشار افتخار‌آفرینی‌ها گفت: با افسوس باید گفت که ما خبرگزاری‌هایی داریم که دنبال خبرهای زرد و منفی هستند و متاسفانه مردم ما بیشتر به سوی این اخبار رفته و آن‌ها را رصد می‌کنند، اما رسالتی که بر عهده شما دانش‌آموز خبرنگاران پانا گذاشته شده، ایجاد تعادل، سعی بر انتشار امید‌آفرینی‌ و افتخار آفرینی‌، پرداختن به مشکلات موجود برای حل شدن و انتقال درست اخبار است که از طرفی باعث دلگرمی خانواده‌ها نیز می‌شود.

این مقام مسئول، الگوبرداری از مقام معظم رهبری و رئیس جمهور را امری پسندیده برشمرد و عنوان کرد: ما می‌توانیم رهبر و رئیس جمهور مملکت خود را الگو و سرشت خویش قرار دهیم تا با عنایت پروردگار در هر جایگاهی که هستیم به نحو احسن بتوانیم کار را انجام دهیم و بدون منت خدمتگزار مردم باشیم.

شایان ذکر است که کاظم امیدی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: از دانش‌آموز خبرنگارانی که با مسئولیت‌پذیری کنارمان هستند، از اولیای آنان که امروز ما را همراهی کردند، از بخش پرورشی و تربیت‌بدنی که خالصانه در این حوزه خدمت می‌کنند، از نیروهای این حوزه که صادقانه در این مسیر همراه ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم؛ همچنین خیر مقدم خدمت حضور رابط جدید پانا در بهارستان دو عرض می‌کنم و خوشحالیم که قبول زحمت کردند و در سازمان دانش‌آموزی ما را یاری می‌کنند؛ برای تمامی عزیزان آرزوی توفیق دارم.

خبرنگار دانش‌آموز: پرستو تاجیک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار