انتقاد خزانه‌دار شورای شهر تهران از افزایش 7 برابری عوارض کسر پارکینگ

تهران (پانا) - خزانه‌دار شورای شهر تهران با اشاره به افزایش هفت برابری هزینه پارکینگ، گفت در سالی که به عنوان سال مهار تورم نامیده شده عوارض کسر پارکینگ هفت برابر شده و مشکل عظیمی برای مردم در مناطق ایجاد شده است.

کد مطلب: ۱۴۰۸۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد خزانه‌دار شورای شهر تهران از افزایش 7 برابری عوارض کسر پارکینگ

حبیب کاشانی در یکصد و هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افزایش هفت برابری هزینه پارکینگ، اظهار کرد: در سالی که به عنوان سال مهار تورم نامیده شده عوارض کسر پارکینگ هفت برابر شده و مشکل عظیمی برای مردم در مناطق ایجاد شده است.

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در منطقه ۱۱ تعداد ۳۰ پارکینگ کسر شده که هزینه آن ۳۶ میلیارد تومان اعلام شده است، یادآور شد: در منطقه ۱۰ مبلغ سه میلیارد تومان برای سه پارکینگ و در منطقه یک برای چهار واحد پارکینگ ۹ میلیارد تومان هزینه اعلام شده است.

وی افزود: ما لایحه مهار تورم آورده‌ایم اما با ۹ میلیارد تومان برای چهار پارکینگ چه اتفاقی قرار است بیفتد؟ تقاضای ما این است که معاونت شهرسازی شهرداری نگاه و بازنگری جدی در این زمینه داشته باشند.

کاشانی با بیان اینکه فیلم لشکر ۳۱ عاشورا در شبکه یک سیما در حال پخش است، از هادی حجازی فر و دست اندرکاران این فیلم برای ساخت آن تقدیر کرد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه حذف پارکینگ قانونی نیست، تصریح کرد: تنها در مواردی که امکان احداث پارکینگ وجود ندارد، می‌توان پارکینگ احداث نکرد. اینکه پول بگیرند و اجازه ساخت پارکینگ را ندهند خلاف صورت گرفته است مگر در مورد ۶ نمونه ای که در قانون لحاظ شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار