معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر:

امسال مهر مهدوی و مهر محمدی نویدبخش آینده‌ای روشن برای فرزندان امت اسلامی است

بوشهر (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت امسال شروع مهرماه با مهر مهدوی و مهر محمدی نویدبخش آینده‌ای روشن برای فرزندان امت اسلامی است.

کد مطلب: ۱۴۰۸۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
امسال مهر مهدوی و مهر محمدی نویدبخش آینده‌ای روشن برای فرزندان امت اسلامی است

غلامحسین مهران‌پور در دومین هفته مهرماه با حضور در مراسم جشن عاطفه ها در مدرسه شجاعی فر بوشهر با اشاره به آغاز سال تحصیلی با آغاز امامت حضرت ولیعصر و در ادامه با تولد نبی مکرم اسلام و آغاز هفته وحدت اظهار کرد: امسال شروع مهرماه با مهر مهدوی و مهر محمدی نویدبخش آینده ای روشن برای فرزندان امت اسلامی است.

مهران‌پور با اشاره به بندهایی از سند تحول بنیادین تاکید کرد: یکی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و ‌پرورش مهرورزی است که با شرکت دادن دانش آموزان در چنین برنامه هایی این فرهنگ ارزشمند ملکه ذهن و عمل آنان شود.

مهران پور افزود: پیامبر رحمت خود مبدا مهر و مودت است و فرهنگ متعالی اسلام به ما آموخته است که هر جای دنیا مساله‌ای باشد، مردم نوع دوست ایران اسلامی با آن خصایل ارزشمند پیشتاز در کمک کردن هستند.

وی با اشاره به اینکه اولیا و مربیان مدرسه نمی‌توانند هیچ کدام جایگزین یکدیگر باشند و هر کدام نقش خود را دارند، اظهار کرد: ایجاد مراکز نیکوکاری در مدارس اولیا را در کنار مربیان قرار خواهد داد و آن زمان است که مدرسه می تواند کارهای بزرگ انجام دهد.

مهران پور ضمن یادآور شدن طرح عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در آموزش و پرورش یادآور شد: امسال تلاش می‌کنیم با همکاری والدین در کنار هم، شرایطی ایجاد کنیم که هیچ دانش آموزی در استان به خاطر مسائل مالی از تحصیل محروم نخواهد شد.

خبرنگار : امیرمحمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار