بازی‌های آسیایی هانگژو؛

پایان کار نمایندگان تفنگ ایران در هانگژو

تهران (پانا) - نمایندگان کشورمان به کار خود در مسابقات تفنگ بازی‌های آسیایی هانگژو پایان دادند.

کد مطلب: ۱۴۰۸۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پایان کار نمایندگان تفنگ ایران در هانگژو

نتایج نمایندگان ایران به این شرح است:

۵۰ متر تفنگ سه وضعیت انفرادی مردان:

در دور مقدماتی پوریا نوروزیان با ۵۸۴ امتیاز هشتم شد و به مرحله فینال صعود کرد. مهیار صداقت با ۵۸۲ امتیاز در رده ۱۲ و امیر محمد نکونام با ۵۷۴ امتیاز در رده ۲۵ قرار گرفتند. در مرحله فینال نوروزیان با ۴۰۲.۲ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

پیش از این در مقدماتی ماده ۱۰ متر تفنگ بادی زنان شرمینه چهل امیرانی در رده ۱۱، الهه احمدی ۱۷ و نجمه خدمتی در رده ۳۸ قرار گرفتند و حذف شدند. در تیمی تیم بانوان ایران هشتم شد. در مقدماتی ۱۰ متر تفنگ بادی پوریا نوروزیان در رده دهم، امیر محمد نکونام در رده دوازدهم و مهیار صداقت در رده هفدهم جای گرفتند و حذف شدند. در بخش تیمی تیم ایران در رده چهارم جای گرفت. در مقدماتی ۱۰ متر تفنگ بادی مختلط تیم ایران با ترکیب امیر محمد نکونام و شرمینه چهل امیرانی با شکست در دیدار رده بندی در رده ششم قرار گرفت.

در ماده ۲۵ متر تپانچه انفرادی زنان هانیه رستمیان با صعود به فینال ششم شد و گلنوش سبقت اللهی در دور مقدماتی در رده ۳۱ و زینب طوماری در رده ۳۹ قرار گرفتند و حذف شدند. در تیمی این ماده تیم ایران در رده هفتم قرار گرفت. در ۱۰ متر تپانچه بادی مردان، امیر جوهری خو در رده ۹، سجاد پورحسینی ۱۸ و جواد فروغی در رده ۲۶ قرار گرفتند و حذف شدند و در بخش تیمی، ایران ششم شد.

در ۵۰ متر تفنگ سه وضعیت انفرادی زنان آرمینا صادقیان در رده ۱۱، نجمه خدمتی در رده ۱۵ و الهه احمدی در رده ۲۹ جای گرفتند و حذف شدند و در بخش تیمی ایران در رده ششم قرار گرفت. در مقدماتی ماده ۱۰ متر تپانچه بادی انفرادی زنان، هانیه رستمیان در رده ۱۵، گلنوش سبقت اللهی در رده ۲۰ و مینا قربانی در رده ۲۳ قرار گرفتند و حذف شدند و در بخش تیمی تیم ایران پنجم شد. در تیمی مردان ماده ۵۰ متر تفنگ سه وضعیت تیم ایران در رده پنجم قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار