رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان‌رضوی:

راه‌اندازی گذر‌بان مدرسه با همکاری آموزش و پرورش و تمامی مراکز آموزشی

مشهد(پانا)- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان‌رضوی گفت گذر‌بان مدرسه با همکاری آموزش و پرورش و تمامی مراکز آموزشی برای تردد ایمن دانش‌آموزان راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی گذر‌بان مدرسه با همکاری آموزش و پرورش و تمامی مراکز آموزشی

سرهنگ علی اکبر غلامی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان رضوی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان رضوی همانند سال‌های گذشته در راستای اجرای تدابیر سردار فرماندهی محترم انتظامی استان برنامه ویژه ای را در زمینه رفت و آمدی و ترافیک مقابل مراکز آموزشی اعم از پیش دبستانی،دبستان،دبیرستان های دوره اول و دوم و معابر پیرامون این مراکز دارد که این امر با استقرار همکاران به صورت،خودرویی،موتورسوار،و حتی استقرار همکاران به صورت عوامل پیاده خواهد بود.

وی ادامه داد: البته برنامه های ما مطمئنا با همکاری خود دانش آموزان،اولیا و مربیان و کادر آموزش و مراکز آموزشی خواهد بود که انشاالله ما بتوانیم این دوران را بدون حادثه ترافیکی پشت سر بگذاریم وهمانند حادثه تلخی که برای ۲دانش آموز عزیزما در بلوار امامیه سال گذشته رخ داد شاهدش نباشیم .

سرهنگ غلامی در خصوص سوال خبرنگار پانا گفت: امسال ما برابر برنامه ریزی های انجام شده فی مابین آموزش وپرورش استان وپلیس راهنمایی ورانندکی نسبت به آموزش چهره به چهره دانش آموزان با حضور کارشناسان آموزش همگانی پلیس راهنمایی ورانندگی درقالب همیاران پلیس، و پلیس مدرسه برای یادگیری مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان درحال اقدام می باشد،تا انشاا...این همیاران پلیس بتوانند این قوانین رابه سایر دانش آموزان نیز آموزش دهند. به طور.مثال اگر زمانی به عنوان سرنشین دروسیله نقلیه در کنار پدر و مادر هستند و راننده آن خودرو کمربند ایمنی را نبسته باشد و مقررات را رعایت نکند بتوانند به او تذکر بدهند و انشاالله ما اصلاح رفتار را شاهد باشیم .

وی ادامه داد: یکی از اهداف پلیس راهور درامسال وسالهای گذشته تاکید بر آموزش وفرهنگ سازی قوانین وپرورش همیاران پلیس وپلیس مدرسه است که با این روش هانسبت به نهادینه نمودن ، رفتار صحیح رانندگی و ارتقاء فرهنگ رانندگی را در جامعه به حد اعلای خودش برسانیم.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار